Inlägg från: truelove |Visa alla inlägg
  • truelove

Är det fel att vika ut sig?

Vad tycker ni om moore slitz & fhm?
    Tycker ni det är sjukt att göra det?
    Eller handlar det om avundsjuka?

• Svar på tråden Är det fel att vika ut sig?
  • truelove

Oj haha ska vara med i moore den 13 april....

• truelove

Thanxx:) många tycker det är jäätte fel & det kan jag förstå men o andra sidan har jag A kupa och tycker det e kul att dem valt mig:)

• truelove

Ja kanske på den haha men ha ju bh under med push up så gott som det går hihi....

Bilderna kommer vara lite för mkt kanske men ha en kopia jag har gjort på aguilera från stripped..i dem vita kläderna..(bikini)
    Men kommer nog får visa lite mera..ej pu**yn men kanske en glimt av bysten..

• truelove

Jag får inte betalt för detta jobbet den 13 nopp det dröjer många plåtningar tills dess..

• truelove

Jag kan aldrig säga att moore är konst det är på gränsen till po** utan sex ...men det e soft att få vara med det e aldrig nått jag strävat efter utan e bara jag och gillar att sjunga :)

• truelove

Jag har super många bilder men passa sig ej nog här:) jag kommer fotas på plats i sthlm moore är nog lite mildrare än slitz bara mini liite..

A jag vill bli sångerska :) ej modell

Man kanske får betalt jag vet ej och det spelar ingen roll för huvudsaken e att jag får bilderna & det e en bra fotograf..& att jag hamnar i tidningen...kommer oxå vara med på svenska flickor svara (I april) därav min egna bild:)

• truelove

hahah så illa är den inte hihi jag e prenumenant eller vad det heter smidigast :)

• truelove

jag brukade ha dem på hetast.se men du gå in på moore.se checka bubblare..har 2 ba bilder där vänta ska jag säga nummret

Svar på tråden Är det fel att vika ut sig?