Inlägg från: Mary Lo |Visa alla inlägg
  • Mary Lo

Är det fel att vika ut sig?

Jag tycker att det är helt okej att vika ut sig, om man känner sig manad att göra det. Vad jag kan störa mig på är möjligen det obligatoriska försvarstalet: "Jag tycker inte att det är något fel med mitt utvik: bilderna är vackra, sensuella och konstnärliga (läs: svartvita) och jag visar ju inte upp hela muffen direkt!"

Vafan. Kan inte folk bara erkänna att de har klätt av sig nakna för pengar, utan att behöva förklara att det faktiskt var konstnärliga och "vackra" bilder.....?
  • Mary Lo
    truelove skrev 2007-04-08 12:57:45 följande:
    Jag får inte betalt för detta jobbet den 13 nopp det dröjer många plåtningar tills dess..
    Men oavsett om du fått betalt eller ej, så är du ju intresserad av att bli plåtad halvnäck/helnäck? Det är väl positivt att du sysslar med något som gör dig glad och lycklig.
    Jag menar mer brudar som Väder-Tone och gänget som klär av sig och sedan ursäktar sig med att det "var så himla fina bilder och inte alls porrigt". Det finns ju en klar skillnad mellan vad som är konst och vad som faktiskt inte är det alls.
  • Mary Lo
    truelove skrev 2007-04-08 13:02:07 följande:
    Jag kan aldrig säga att moore är konst det är på gränsen till po** utan sex ...men det e soft att få vara med det e aldrig nått jag strävat efter utan e bara jag och gillar att sjunga :)
    Sjunga? *hänger inte med*
    Men huvudsaken är väl att du är medveten om vad du gör, att du gör det för att du mår bra av det. Det verkar ju onekligen som det och då är det väl bara att gratulera till att du fått en chans att göra något som du verkligen vill.
  • Mary Lo

Nu är jag tvungen att gå och köpa den där sabla tidningen....

• Mary Lo
    truelove skrev 2007-04-08 13:27:39 följande:
    aaahaha gör det hahah:)
    Mm. Jag får ta på mig en lösnäsa och gå ner till tobaksaffären så fort den dimper ner i tidningsstället.
  • Mary Lo
    truelove skrev 2007-04-08 13:29:54 följande:
    hahah så illa är den inte hihi jag e prenumenant eller vad det heter smidigast :)
    Där går nog min gräns. Men det ska bli kul att se dina bilder. 
  • Mary Lo

Håller nog med riot.

Jag är inte ett dugg avundsjuk; men faller inte för den typen av "skönhet" som exponeras i dessa tidningar. Inte min typ av kvinnoideal ett dugg.

Svar på tråden Är det fel att vika ut sig?