Pco(s):are med bf nov/dec
Kul om vi startar en tråd där vi kan snacka om allt från pco(s) till födslar, farhågor och förväntningar!
Kul om vi startar en tråd där vi kan snacka om allt från pco(s) till födslar, farhågor och förväntningar!
Här är jag!
Jag sitter i telefonkö till min doktor just nu, är livrädd att mina pergotime och gestapuran har påverkat fostret!
Oj ja just det du käkade det när du var gravid!! Jag vet bara att man inte ska äta det när man är gravid, så jag förstår dig verkligen! Kostigt att dom ändå inte såg att du var gravid när du var på kontroll, gjorde du även VUL?
de såg att jag var gravid när jag gjorde vul i torsdas. Men då har jag redan ätit en kur gestapuran och en enkel kur pergo.
Okej, för jag gjorde vul precis innan jag fick utskrivet gestapuran fast dom viste att jag hade PCO. Har du kommit fram till läkaren?
nu har jag pratat med honom. Ingenting att oroa sig för tyckte han =)
Gud va skönt!!! Satt här själv och blev jätte nervös för din skull.
Har du några känningar? Jag känner nada förutom ömma bröstvårtor...Rätt skönt måste jag säga.
Jag är lite orolig att jag har flera foster i magen, jag var ju på VUL dag 16 men då trodde läkaren att jag ev. hade haft ÄL eller att jag va väldigt sen och sen var jag ju då jag fick ÄL dag 24... Så tänk om jag fick massa ägg som släppte...urk
läkarn borde ha sett om det var flera ägg på väg =)
Jag känner allt förutom ömma bröst, mensvärk, huvudvärk, illamående, yrsel, HUNGER!, törstig som 17, trötthet you name it! =)
Nej läkarn såg inget då det såg ut som om jag Äl hade varit eller inte skulle komma...men den var bara extrem sen Men jag ska iväg på ett tidigt ultraljud om 3 veckor så får vi se om det är ett hjärta som slår eller fler.
Får jag vara med här... Har visserligen BF i början av okt... Är det ok?
Jag är i v16 nu, men har fortfarande inte förstått! Hoppas att jag fattar på UL om en vecka... Det ska bli SÅ spännande.
Min mans mormor tror att jag bär på två... Ska bli skönt att ta reda på det. Jag tror att det räker med en, men är det två så kommer det funka oxå!