• Godards

    Septemberbarn?

    Är det någon fler här som har BF i slutet av september? Hur mår ni? Vad händer med kroppen?

  • Svar på tråden Septemberbarn?
  • Beach

    Halloj! Har BF den 14 september. Ska på UL imorgon. *spännande*
    Magen växer och brösten ömmar, men annars mår jag toppen.

  • 3 hjärtan

    hej, har BF 30 september! Mår rätt bra nu, förutom att jag fortfarande kräks då och då, samt har börjat få lite foglossningar. magen har börjat växa och jag anar att det är bebisen jag har känt av lite nu. var på UL för 4 veckor sedan, bilder finns i galleriet

    hur mår du själv?

  • Godards

    Kul med svar! Jag mår bra (oförskämt bra?), faktiskt. Har lyckats med konststycket att inte må illa nästan nånting (även om det kan lite oväntat kan vända sig i magen av äckel av vissa saker). Magen börjar synas, den "riktiga" magen alltså. Har varit uppsvullen och sett tokgravid ut de senaste tre månaderna.. Nojar över massor med saker, men jag har förstått att det hör till.

  • Beach

    Jag är jättenojig inför UL imorgon. Är livrädd att nåt ska vara fel. Har inte känt några fosterrörelser ännu. Vilket är helt normalt. Men ändå.... Ett litet livstecken skulle inte vara helt fel.

  • Lindisen75

    Hej! Jag har BF den 27 september och är alltså i vecka 16. Jag har också mått oförskämt bra - eller mår oförskämt bra. Det enda tråkiga var att jag hade blödningar i typ 2-3 veckor. Det syns lite på mig men inte så hemskt mycket än. Längtar tills det gör det.

  • AlwaysOnMyMind

    Här är en till med BF 27 sept.
    Ska på ul den 23:e, ser verkligen fram emot det

    Nu mår jag väl relativt bra men blodvärdet har sjunkit så jag går på järntabletter.

  • marblo74

    Jag har BF den 14 september. Precis som du Beach. Syns mycket litet på mig...eftersom man inte känner något heller så blir man lite orolig. Har mått kanonfint hela tiden...oförskämt bra precis som någon sa :)..ska på UL på måndag så det ska bli spännande. Någon som ska ta/har tagit redan på kön?

  • AlwaysOnMyMind

    På mig syns det en hel del att man väntar trollunge, trots att det är första för mig..

    marblo74: Vi vill gärna veta kön men tyvärr berättar dem inte det häruppe (Skövde). Men vi ska försöka få dem att försäga sig

  • Godards

    Vi ska på UL 2 maj, ser fram emot det mycket. Men vi har också fått en tjuvtitt för ett par veckor sedan. Blev helt överumplad av mina egna känslor. Bara att få veta att det faktiskt fanns nån därinne, jag hade ju inte känt så mycket av graviditeten. Jag är också väldigt sugen på att få veta om det är en flicka eller pojke, men min sambo vill inte veta. Så vi får se...

Svar på tråden Septemberbarn?