• Lolilla

Hur mycket betalar du i hyra per kvm?

Har jag dyraste hyran i Sverige? Börjar undra så smått...
    Jag betalar per kvm 132 i månaden. Vad betalar ni? Vill göra en liten jämförelse medans jag försöker komma fram till nån på hyresgästföreningen och se vad de säger. Hjälp mig!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-12 14:11:01:
    Tillägg: Ange gärna var i Sverige ni bor också.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-12 14:30:36:
    SNÄLLA! Ange VAR ni bor också!

• Svar på tråden Hur mycket betalar du i hyra per kvm?
  • Megalomania

Lolilla: uääh! Jag skulle INTE vilja bo där du bor...

• DrottGirl

pjuuh - jag har samma förutsättnignar som dig här dvs bor i sthlm innerstads dyrare del;) nyrenoverad o stambytt lgh m marbodalkök hos privatvärd - MEN mitt kvm pris är trots detta billigare!

vi betalar 103kr/kvm vilket jag iofs tycker är dyrt det med!

• Banana82

min gamla lägenhet 57 kr /kvm
    nu bor jag i bostadsrätt och betalar 55,3 kr /kvm

bo i norra norrland

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • Kodjuret

55kr
    Bor i sätra i Gävle

Ska flytta till centrala Sandviken och där kommer 1kvm kosta 65 kr

• Lady1nblack

bor i öjebyn i Piteå, privatägd hyresrätt på 120kvm, betalar 3500kr/månad och då ingår motorvärmare och hushållsel. Kan dock tilläga att vi inte har ett komplett kök, utan 2 kokplattor och en disk-ho, duschen är inte inne i lägenheten, utan i en skrubb precis utanför våran dörr, vi är dock ensamma i trapphuset...

• Banana82

lägenheten jag ska flytta till 102 kr /kvm men det är mitt i stan i luleå och nybyggt

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • MajaLarsson

28kr/kvadrat kallhyra!
    40kr/kvadrat med el värme å varmvatten

bor i skaraborg

• Catriiin

Bara hyran 55:50 men det är ju en bostadsrätt och räknar man in lånet blir det 115 kr per kvadrat, inkl. el, värme, vatten.

Svar på tråden Hur mycket betalar du i hyra per kvm?