• lejoch

Är det så otroligt ovanligt att inte raka underlivet?! (tjej)

Ja, jag bara undrar! När jag läser här kan jag få intrycket att det är något som det är självklart att ALLA gör! Ungefär som att duscha eller något.

Jag nöjer mig med att raka/vaxa ben och armhålor (mer frekvent på sommaren än på vintern) och möjligen bikinilinjen (om jag ska ha bikini)

Är jag jätteovanlig och jättekonstig?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-13 15:31:38:
    Obsevera att jag inte lägger några värderingar i "har rakat eller inte". Alla gör förhoppningsvis som de vill

Den här tråden startade jag för att jag ibland får känslan av att många tycker att det är självklart att man som tjej rakar sig. Det är det inte. Jag tycker inte att det är självklart att raka benen heller men gör det iallafall ganska ofta, särskillt på sommaren.

Ni får ju själva bestämma vikten av inlägget ni skriver, men jag ber er ändå att fundera igenom hur stor behållning inlägget kan ge för läsaren innan ni använder anonymfunktionen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-13 15:38:00:
    Anonyma inlägg med substans i har jag alls inget emot

• Svar på tråden Är det så otroligt ovanligt att inte raka underlivet?! (tjej)
  • Carisma95

Här har du en ovanlig och jättekonstig också i så fall...

The truth about the truth; It hurts! And that´s why we lie....
  • Anonym

På det badhuset jag går på är det snarare vanligare med orakade så där känner man sig ovanlig tvärtom OM man har rakat lite.

• Crazy Baby

Vad skönt att höra att jag inte är ensam med mitt håriga underliv! Ansar det värsta, men skulle aldrig få för mig att göra ett kalhygge! Behöver inte raka bikinilinje då jag ej har hår just där!

• NicoFina

Ja jag börjar bli lika ovanlig som er! Brukade alltid raka bikinilinjen och "ansa" lite. Men nu har jag en stor mage i vägen att jag inte ser vad jag gör=D

• holy

Tycker faktiskt att det ser lite...vet inte vad jag ska skriva...snuskigt med helt rakat. Ansat är helt okej men rakat går fetbort!

• Anonym (vuxen)

jag rakar också bara bikinlinjen, och så ansar jag lite. Men jag vill fortfarande se ut som en vuxen kvinna därnere.

• glitterkorn

Jg har blivit ganska slö på sistonde kanske bara rakare mig helt en gång i månaden då jag tycker det är fräscht hel rakad.. men nu är jag lite mer bekväm så nu blir det inte så ofta varken här eller där .. hehehe =P

• LyckaJones

Jag rakar bara armhålorna.

Svar på tråden Är det så otroligt ovanligt att inte raka underlivet?! (tjej)