Inlägg från: Tintene |Visa alla inlägg
  • Tintene

APIFORCE!

GRATTIS MiniHedvig!!!!!

Oj, d börjar ju bli riktigt många som plussar här! Kul!

• Tintene

Ni som nyligen börjat med apiforce... ge inte upp för att äl inte verkar komma.. E tydligen rätt vanligt att apiforcen rubbar/skjuter fram cykeln lite i början..-vilket den verkar ha gjort för mig (trots att jag även innan hade låååånga cykler) Jag fick tillslut min äl på dag 39!!!! Så kämpa vidare! :D

• Tintene

Helena 82 skrev 2007-06-17 21:41:53 följande:

men faaaaan...hur ska man då veta när man har äl?? Jag som kör med stickor, de e ju svajn dyrt juh!!! *Suckar högt och ljudligt*
    jag vet d e både döjobbigt o skitdyrt men... vad gör man... För mig var det viktigaste att ta reda på om jag hade äl överhuvudtaget...Vilket jag tydligen hade men väääldigt sent..-hade ju gett upp vid det laget , märkte av en slump att jag hade typiska äl-flytningar så jag testade o fick utslag!
    Så mitt råd är ändå att kämpa vidare trots att det känns tungt- d e d värt!
  • Tintene

Eftersom jag nu vet när jag hade äl kan jag lägga in ett ungefärligt BIM datum på mig.....

Apiforce-BIM-lista

23/5 I väntan på mirakel (1)
    31/5 Kantarellkisse (1)
    13/6 Fanny87 (1)
    16/6 mignonne (1)
    19/6 eitss (1)
    25/5 Tetinne (1)
    26/6 aeo83,(1)
    29/6 mycat81,Helena 82 (2)
    5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf)(1)
    11/7 Snozie, Fröken Jansson (2)
    ?/? festis, Zannz, icefemale, Misja (4)

Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    *sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08 (fick mf)
    *MiniHedvig BF 20/2-08

• Tintene

vet inte om apiforce funkar på mig heller... den har iallafall inte kortat ner min cykel... snarare gjort den längre- fick min äl på dag 39!! nu väntar jag på BIM ca 26/6.....

• Tintene

Helena 82 skrev 2007-06-18 22:15:27 följande:

hmmm...nu är det 21 dagar sen senaste mens?? 1 vecka med apiforce. Okj att jag har oregelbunden mens men 21 dagar och ingen äl är väl att ta i?? Eller...nån mer??
    som sagt... här har du en so fick äl på dag 39!!
  • Tintene

hur e det nu... ska man fortsätta me apiforce tills man plussar eller bör man sluta vid äl??

• Tintene
    Niinaaa skrev 2007-06-19 10:04:18 följande:
    Jag käkade apiforce från mens till ÄL (ungefär) dessutom en grape om dagen . Som jag läst ska vara bra om man vill bli gravid. Jag plussade den månaden efter att ha 7 misslyckade försök bakom mej.
    ok, nu blir jag osäker... hade äl för en vecka sen o har fortsatt knapra (av ren vana egentligen..). men d kanske blir konstigt om jag slutar nu...? kan d skada att fortsätta tills man plussar?? Vad tror du??
    HUR GÖR NI ANDRA?????
  • Tintene

Vad e det ni vill känna? Äl-värk? Jag känner inget speciellt annars med apiforce förutom att jag e lite svullen emellanåt... Jag tror att det kan ta ett tag för kroppen att vänja sig o "fungera" med apiforce... så håll ut! Äl kommer snart ska ni se...!

Svar på tråden APIFORCE!