Inlägg från: Tintene |Visa alla inlägg
  • Tintene

APIFORCE!

Japp, jag tror det e dags att tillverka bebis nu :D!!! Jag hoppas det iallafall...! Men kan man verkligen ha äl runt dag 40??!

• Tintene

Japp, jag tror det e dags att tillverka bebis nu :D!!! Jag hoppas det iallafall...! Men kan man verkligen ha äl runt dag 40??!

• Tintene

Testade me cb:s äl-test igår o det var positivt!! Ååå va glad jag blev...-alltså stämde de typiska flytningarna! Vi sexade igår så nu e d bara å hoppas..:) Men jag undrar.... kan man få utslag på äl-test flera dagar..?? Tänkte jag skulle testa idag igen för å se... vad betyder det isåfall? Sen e jag lite orolig att jag haft sånna där typiska äl-flytningar i några dagar redan utan att jag märkt det... Hade ju liksom gett upp hoppet om att överhuvudtaget ha nån äl så jag har inte testat sen en vecka ca...Ren slump att jag fick för mig att kolla läget igår! Vi hade heller inte haft sex sen söndag för en vecka sen o det ångrar jag rejält... Nu hade vi ju sex igår då jag hade flytningar + positivt utslag men ändå..-vi kanske missade några värdefulla chanser några dagar innan utslaget.. Men vi kör nog på ikväll igen iallafall :D
    Oj, va långt d blev.. men jag e tvungen att skriva av mig e så glad för att min äl kom tillslut!!

• Tintene
    icefemale skrev 2007-06-11 22:08:12 följande:
    Åh, va roligt att du äntligen fick stegring på Äl-test!  Jag tycker att du ska fortsätta testa (om du har test hemma) tills stegringen försvinner. Mina varade ju i 11 dagar fram till mensen kom. Men, jag är nog rätt så onormal. Hoppas dina/ditt ägg lossnar i alla fall. Glöm inte att äta avokado efter ÄL, det ska tydligen hjälpa ägget att fästa bättre. HOPPAS DET TAR SIG NU!!!
    Tack, ja jag hoppas det! Ska testa igen imorrn för att se om äl-testet fortfarande ger utslag (hoppas ej!) Tack för tipset om avokadon... ska köpa imorrn!:D
    Hoppas det funkar bättre för dig nästa månad!
  • Tintene
    conspiracy skrev 2007-06-11 22:36:51 följande:
    tetinne; tack.. vågar inte riktigt säga de än för jag kan inte tro på det! (tror mensen dyker upp snart..) men väntar nåra dar till o sen kanske jag tror på det :D grattis själv, till ÄL! :D
    Tack!! (jag tror på att du e gravid.. håller tummarna hårt i allafall..)
  • Tintene

Testade me äl-test idag igen o nu inget utslag. Jag hade alltså positivt utslag i 2 dagar... vilket borde betyda att jag precis haft äl va?! Vi hade sex dessa 2 "utslagsdagar" o d blir nog ikväll igen...- tror ni att vi lyckats pricka in ordentlig o har nån chans ..? eller borde vi ha sexat mer dagarna INNAN första utslaget??

• Tintene
    icefemale skrev 2007-06-12 22:54:04 följande:
    Jag tycker det borde räcka för att bli gravid. Sexa i kväll igen så hoppas vi att det tar sig denna gången. *HOPPAS*
    Ja, d e bara att hoppas nu! väntar på killen som e på väg hem..så fort han e hemma kör vi en gång till ;)
    Hur går d för dig?
  • Tintene
    icefemale skrev 2007-06-12 23:36:23 följande:
    Jo, i morgon ska jag till gyn igen. Denna gången ska killen följa med också. Har ingen aning om vad som händer då. Är såå nyfiken på mina provsvar... Berättar i morgon hur det gick. Är bara på dag 10 i morgon, så jag har inte börjat ÄL-testa ännu. Har precis fått reda på att jag inte får behålla mitt jobb längre p.g.a. arbetsbrist, så nu känner man sig lite kluven. Man vill ju ändå ha ett jobb om man ska skaffa ett barn till. Men, min kille säger att det ska gå bra ändå. Vi vill ju inte att det ska bli hur stor åldersskillnad som helst mellan barnen heller, Filippa fyllde ju 3 år igår.
    Hoppas d går bra imorrn o att ni får positiva besked! Nej va tråkigt me jobbet.... men som sagt d går ju ändå.. o du kanske hinner hitta nått nytt ganska snabbt?!
    Håller tummarna för att Filippa får ett syskon snart!! :D
    Godnatt!
  • Tintene

Eftersom jag precis haft äl :D vet jag ungefär när jag borde ha BIM så jag skriver in mig på ett datum!

Apiforce-BIM-lista

23/5 I väntan på mirakel (1)
    31/5 Kantarellkisse (1)
    13/6 Fröken Jansson, Fanny87 (2)
    15/6
    16/6 mignonne (1)
    19/6 eitss (1)
    25/6 Tetinne (1)
    26/6 aeo83 (1)
    29/6 mycat81 (1)
    ?/? festis, Zannz,icefemale (3)
    5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf)

Statistik: 19 X 0,2 = 3,9 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    *sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08
    *MiniHedvig BF 20/2-08

Svar på tråden APIFORCE!