APIFORCE!
Japp, jag tror det e dags att tillverka bebis nu :D!!! Jag hoppas det iallafall...! Men kan man verkligen ha äl runt dag 40??!
Japp, jag tror det e dags att tillverka bebis nu :D!!! Jag hoppas det iallafall...! Men kan man verkligen ha äl runt dag 40??!
Testade me cb:s äl-test igår o det var positivt!! Ååå va glad jag blev...-alltså stämde de typiska flytningarna! Vi sexade igår så nu e d bara å hoppas..:) Men jag undrar.... kan man få utslag på äl-test flera dagar..?? Tänkte jag skulle testa idag igen för å se... vad betyder det isåfall? Sen e jag lite orolig att jag haft sånna där typiska äl-flytningar i några dagar redan utan att jag märkt det... Hade ju liksom gett upp hoppet om att överhuvudtaget ha nån äl så jag har inte testat sen en vecka ca...Ren slump att jag fick för mig att kolla läget igår! Vi hade heller inte haft sex sen söndag för en vecka sen o det ångrar jag rejält... Nu hade vi ju sex igår då jag hade flytningar + positivt utslag men ändå..-vi kanske missade några värdefulla chanser några dagar innan utslaget.. Men vi kör nog på ikväll igen iallafall :D
Oj, va långt d blev.. men jag e tvungen att skriva av mig e så glad för att min äl kom tillslut!!
conspiracy: *grattis...**** (håller tummarna)
Testade me äl-test idag igen o nu inget utslag. Jag hade alltså positivt utslag i 2 dagar... vilket borde betyda att jag precis haft äl va?! Vi hade sex dessa 2 "utslagsdagar" o d blir nog ikväll igen...- tror ni att vi lyckats pricka in ordentlig o har nån chans ..? eller borde vi ha sexat mer dagarna INNAN första utslaget??
Eftersom jag precis haft äl :D vet jag ungefär när jag borde ha BIM så jag skriver in mig på ett datum!
Apiforce-BIM-lista
23/5 I väntan på mirakel (1)
31/5 Kantarellkisse (1)
13/6 Fröken Jansson, Fanny87 (2)
15/6
16/6 mignonne (1)
19/6 eitss (1)
25/6 Tetinne (1)
26/6 aeo83 (1)
29/6 mycat81 (1)
?/? festis, Zannz,icefemale (3)
5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf)
Statistik: 19 X 0,2 = 3,9 (20%) borde bli gravida!
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
*berlin1
*Bummelgumman
*sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
*Annfis BF 4/2-08
*Snozie BF 12/2-08
*MiniHedvig BF 20/2-08