APIFORCE!
Jag glömde ta min Apiforce igår men har tagit utan stopp innan dess o idag tog jag. Tror ni det har nåt betydelse? Har beräknad äl på tisdag.
Tessah: Hoppas du får ett fint + nästa gång du testar.
Jag glömde ta min Apiforce igår men har tagit utan stopp innan dess o idag tog jag. Tror ni det har nåt betydelse? Har beräknad äl på tisdag.
Tessah: Hoppas du får ett fint + nästa gång du testar.
Jag glömde ju innan. Igår när jag gick o la mig o fick jag såna stickningar ovanför ena ljumseken, kan detta varit mitt ägg som lossnat redan? VI mös en gång igår o blir nog mer ikväll, hoppas jag iaf.
GRattis till Tessah o Niinaaa! är jätte glad för er skull. Hoppas bara Apiforce hjälper oss andra med lika fort som för er.
GRATTIS!!!!
Det finns på hälsokostäffärer o på nätet. Ska se om jag hittar länken.
Jag hittade den.
www.bodystore.nu/index_sok.php3
Jag har aldrig kännt av min äl innan men det måste vara det som känns nu. Har jätte ont typ mensverk. Kan knappt stå upp. Vi har inte haft 6 sedan i fredags o nu kanske det är försent. Enligt beräkning ska jag ha äl på onsdag. Har man mest ont när ägget släpper, eller hur e det? Ska nog försöka förföra sambon ikväll iaf.
Flyttar fram listan...
Apiforce-BIM-lista
20/5 Eitss, Fanny87 (2)
23/f I väntan på mirakel (1)
26/5 aeo83 (1)
29/5 Bummelumman, Annfis,Geten (3)
31/5, Sweetangel85 (1)
10/6 Tetinne (1)
?/? icefemale (oregelbunden) (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1)
?/? mycat81 (1)
Statistik: 15 X 0,2 = 3 (20%) borde bli gravida!
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
Lillehopp: Jag har själv inte ätit det så länge så jag kan tyvärr inte ge dig något råd. Hoppas det löser sig för dig. Jag tänker oxå som du om längre cykler. Än så länge har jag inte märkt nån jätte skillnad mer än att jag hade mer molverk innan äl.
Jag har precis haft äl men det blev inte mer än 2 mys innan själva äldagen o efter har det inte blivit av flera anledningar. Tycker det är svårt att ha 6 bara för det är äl. Fler som har samma problem? Men jag hoppas ändå på det bästa. Jag mår oxå lite illa av mina piller men det det går över ganska snabbt. Så nu är det bara att vänta 2 långa veckor.
Icefemale: Vi sover i samma rum som vår 2åriga son o han kommer oxå oftast till oss under natten. Så jag känner igen ditt "problem". Vi brukar mysa i vardagsrummet om vi vill vara litr högljuda annars försöker vi vara tysta i sovrummet. Vilket inte är så lätt alla gånger. Men nåt bra tips har jag nog inte. Ibland låter vi Alfred sova middag på soffan så kan vi passa på i sovrummet så länge. Men Filippa kanske inte sover middag.