• Annfis

Står visserligen på norska men det går om man vill.

• Annfis

Icefemale; såg du skrev nåt om att att äta avocado. Vad är det med det? Har tänkt testa grape + apiforce mästa månad om det itne tar nu men äter ju hellre avocado än grape. Eller är jag helt ute o cyklar?

• Annfis

Icefemale; Ok då förstår jag. Först grape o sen avocado. Vilken variation i kosten. 2 veckor grape o 2 veckor avocado

Det finns att köpa på hälsokosten o även på internet. Det gör cyklerna mer regelbundna o massa till som jag inte kommer på jusr nu. *trött* Man ska nog helst börja vid mens men det går nog när som o sen äter man dom tills man plussar.

• Annfis

Snozie: Välkommen! Vad tråkigt det som hände. *stackare* Hoppas du får ett nytt + snart.

Fanny87: Vet faktiskt inte. Har för mig att det finns en tråd om grape o dom som äter det. Dom vet nog. Hur är det annars?

• Annfis

Fröken Jansson: Välkommen! Det var ett tag sen.

Fanny87: Hur går det?

• Annfis

Fröken Jansson: Ja, ca en vecka kvar. Men jag tror inte det blir nåt denna gången heller. Men det lär vi ju märka.

• Annfis

Fanny87: Tråkigt med tanten. *kram* Jag har faktiskt inte kännt som du. Kan inte vara nåt kul.Om det kommit i samband med att du började med Apiforce så kan det kanske vara det. Jag vet inte vilka biverkningar det har. Hoppas du mår bättre snart iaf.

Fröken Jansson: TACK!

• Annfis

Brummelumman: Vaför ska du sluta med Apiforce? Ska man inte äte tills man plussar? Lycka till iaf!

Snozie: Va skönt för dig! Lycka till!

Mimou: Jag hade nog gravtestat för säkerhets skull. Jag tänker nog lika som dig. "Det händer inte mig" Men det så vi se om en vecka när jag har BIM. Det är första månaden jag äter det så jag vet inte än hur det blir. Hoppas det "rättar" till sig snart igen.

Svar på tråden APIFORCE!