Inlägg från: Tintene |Visa alla inlägg
  • Tintene

APIFORCE!

Bummelumman skrev 2007-05-16 21:18:42 följande:
    Stegring på Ältest idag! Bara en dag senare än vad jag trott. Vi är med i leken igen!
    ååhh va härligt! Se till å mys ordentligt nu:)!
  • Tintene
    mycat81 skrev 2007-05-16 21:35:58 följande:
    Tetinne:Jo jag har haft de tankarna oxå, men tycker ändå att det verkar konstigt. Att gå från att ha en väldigt lång och oregelbunden cykel (40-60 dagar) utan äl till att få äl redan på dag 15.Jag hoppas att den i stället snart är på G och dyker upp som en härlig helgpresent
    kanske apiforce som gjort sitt o förkortat cykeln... iof ganska mycket i så fall....- har oxå haft långa cykler runt 45 dagar, men hoppas nu få hjälp av apiforce denna månad med kortare cykel. testar nu med äl-test, e på dag 13 o ännu ingen stegring....
    annars får vi hoppas som du säger att du får en härlig helgpresent:)

Bummelumman: håller tummarna!
  • Tintene
    icefemale skrev 2007-05-17 10:44:41 följande:
    Jag har också fått stegring på ÄL-test!!! Dag 27 idag. Det är vääldigt tidigt för mig då min senaste cykel var 65 dagar lång. Denna borde väl bli runt 40-45 dagar i så fall och det är ju minst 20 dagar kortare. Jag har typ som mensvärk, men några ÄL-flytningar har jag inte. Alla har väl inte det, synliga alltså? Har aldrig nånsin känt så här förut. I kväll blir det "göra bebis"!!! Är det någon mer som har problem med att få till sexet p.g.a. barn i huset? Filippa vaknar nästan alltid och lägger sig hos oss. Det händer nästan varje gång vi "håller på" som hon kommer in. Några tips?
    åh va kul! hoppas ni hittar många tillfällen att mysa iallafall..:)
    har säkert frågat förut men var det här första månaden du ätit apiforce? el för hur länge sen började du??
  • Tintene
    icefemale skrev 2007-05-17 10:55:23 följande:
    Japp, första månaden. Började äta på dag 8, dagen efter mensen tog slut.
    ååå, då får jag förhoppningar att min cykel kanske oxå kortas ner lite... Började äta api på dag 4 (alltså mitt i mensen..-hoppas d inte stället till nåt..?!) Är nu på dag 14.. ännu inga känningar o ingen stegring på äl-test... *hoppas*
  • Tintene

Ni som får äl-symptom... Hur långt innan äl kan ni märka på flytningarna att äl e på gång..? Idag fick jag som en vit, vattnig flytning (inte trådig).. men känner ingenting i äggstockarna/magen och borde inte ha äl förrän om ca en vecka...
    Nån som känner igen sådana flytningar o kan de betyda nåt??Kan man få symptom mer än en vecka innan äl?

• Tintene
    Annfis skrev 2007-05-17 17:57:29 följande:
    Tetinne: Här kan man läsa om flytningarna i cyklen. Under sekret. www.pernille.info/livmortapp.htm
    Jättebra sida o info trots att de e på norska:D Tror att jag lyckats lista ut vad de e för flytningar jag har.. om jag har rätt borde jag ha äl inom en vecka! *HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS*
  • Tintene

icefemale: Va kul!Sexa på nu !!! Hoppas d e apiforcen som gjort sitt... Jag väntar med spänning på min äl:)

• Tintene
    Bummelumman skrev 2007-05-17 21:05:56 följande:
    Fortfarande en liten stegring på ÄLtest så jag antar att jag har ÄL idag eller imorgon. Sexar loss rejält så att jag kan vara på den säkra sidan. Ska jag fortsätta äta Apiforce även efter ÄL?
    Har hört de som slutar vid äl men oxå flera som fortsätter tills de plussar.. Jag hade nog fortsatt...
Svar på tråden APIFORCE!