Inlägg från: Tintene |Visa alla inlägg
  • Tintene

APIFORCE!

Tindras faster skrev 2007-05-22 11:58:39 följande:

Har inte läst hela tråden men har en liten fråga bara, säkert jättdum men jag frågar ändå, vad är Apiforce? Är det ägglossningsstimulerande eller? Receptfritt?
    Apiforce är bidrottningsgele som sägs stimulera ägglossningen o fertiliteten precis som du skrev (dock inte bevisat, men många här på fl med positiva erfaerenheter...) Finns att köpa på hälsokostaffärer el beställa från internet!
  • Tintene
    Snozie skrev 2007-05-24 14:04:19 följande:
    Ja det hoppas jag med. Väntan på ett nytt plus är ENROM! Har bim 5/6.....gud va jag hoppas!!!!!Som sagt jag kan inte annat än att tro på att APIFORCEN hjälpte mig. Har inte haft ordentlig mens sen mf i jan. Åt APIFORCE i en vecka och vipps så fick jag äl??? Kan ju berro på annat med....men tro kan man ju få göra!! Kram kram till alla där ute...
    Åååå önskar att jag oxå kunde få min äl snart... e nu på dag 22:(
  • Tintene

Usch..det här börjar kännas jobbigt... denna väntan på äl som inte verkar komma... E nu på dag 24 o ingen äl..:( Försöker hålla hoppet uppe...

Icefemale: Du fick ju utslag på äl-testen på dag 27... När började du känna symptomen ???

Även ni andra som äter apiforce... Hur har det varit för er? Vilka/vilket symptom kommer först..-molvärken eller äl-flytningarna?Båda?

• Tintene
    Bummelumman skrev 2007-05-27 09:14:54 följande:
    Testade nu på morgonen och både jag och sambon tycker oss se ett svagt svagt streck. Kan i och för sig vara ett spökstreck fastjag har aldrig sett det förut. Testar på tisdag med CBdigital...
    spännande! hoppas, hoppas, hoppas...!!!!!!
  • Tintene
    Bummelumman skrev 2007-05-27 19:39:16 följande:
    Tack Tetinne! Hur går det för dig?
    nja.. går sådär.. Fortfarande inget utslag på äl-stickorna (dag 24) o jag börjar tappa hoppet lite.. men ska väl försöka hålla modet uppe. Bör inte ha äl förrän runt den 31:a om denna cykel e lika lång som de brukar vara.. Hade ju dock hoppats på att apiforcen jag äter denna månad skulle hjälpa till att korta ner cykeln lite... men verkar inte så :(
  • Tintene
    kantarellkisse skrev 2007-05-27 19:50:55 följande:
    Tetienne> Det kan faktiskt bli tvärtom första månaden med apiforce. Min cykel gick + 6 dagar förra månaden
    Ok... ja, nu hoppas jag nästan att de e så de e... E nämligen rädd att jag inte har nån äl överhuvudet taget..:(
  • Tintene
    kantarellkisse skrev 2007-05-27 19:59:40 följande:
    Det var precis min tanke när stegringen aldrig kom. Men det gjorde den - till slut
    Känns bra att höra! :D
    När har du BIM nu då?
  • Tintene
    kantarellkisse skrev 2007-05-27 20:16:56 följande:
    31/5 är min nästa BIM, men jag är rätt säker på att det inte tog sig... Så det blir en ny resa nästa månad
    [/citat]
    Lycka till iallafall!
    Bummelumman skrev 2007-05-27 20:11:40 följande:
    [citat]
    Tetinne: Tråkigt att höra att Apiforcen inte fungerat som du ville. Måste vara jobbigt med lång cykel...
    Ja.. men jag får väl hoppas att d funkar bättre nästa månad..:D
  • Tintene
    kantarellkisse skrev 2007-05-27 20:16:56 följande:
    31/5 är min nästa BIM, men jag är rätt säker på att det inte tog sig... Så det blir en ny resa nästa månad
    Lycka till iallafall!
  • Tintene

Nån apiforce-knaprare här som blivit extra "blödig" sen ni började med apiforce..? Jag tycker jag blivit extra känslig o gråtig/irriterad senaste tiden (går upp o ner) o undrar om det kan bero på apiforcen..?!

Svar på tråden APIFORCE!