Högljudda grannar!
Blir så iriirterad på mina respektlösa grannar!
Det har lång tid varit mkt fest och oljud på nätterna. Jag har försökt prata med dem och de har även fått brev hem (skickades ut till alla) från hyrasbolaget om att det ska vara tysk på kvällar/nätter, annars ska man ringa störningsjouren och då kostar det typ 1600 kr för den som stör.
Har försöka att inte ringa utan gett dem massa chanser, men i torsdags ringde jag äntligen då de hade karokefest på en vardag typ kl 23. Så nu hoppas jag att hon under oss är tyst. Hoppas verkligen hon får räkning nu oxå. Problemet är bara att det är minst 2 till här som för oväsen... Så himla jobbigt, får ingen sömn och har blivit helt känslig över detta stör mig på minsta ljud. Vill knappt vara här hemma på kvällarna och trivs inte som jag gjorde förr (älskar lägenheten som sådan annars). Varför kan inte folk visa RESPEKT? Det är för mig en gåta att man inte skärper sig när man får klagomål. Själv tassar jag tyst som en mus när jag kommer hem efter fest och sänker stereon på kvällarna. Det är självklart för mig!
Nån som varit med om liknande? Hur löste ni det?