Coca Cola????
Jag är helt tokig i coca cola men jag har lagt ner det nu när jag är gravid för det är ju koffein i....men jag är ju så otroligt sugen!!!! Hur gör ni...dricker ni cola som förut eller har ni helt slutat dricka det?
Jag är helt tokig i coca cola men jag har lagt ner det nu när jag är gravid för det är ju koffein i....men jag är ju så otroligt sugen!!!! Hur gör ni...dricker ni cola som förut eller har ni helt slutat dricka det?
Nej nej, jag dricker det endå =)
Ja jag dricker också ändå. :)
Jag drack det som vanligt.
Jag med
JAg dricker fortfarande cola, och gjorde förra gången med! Jag dricker å andra sidan kaffe med, där det är betydligt mer koffein i.. Fast inte femtielva koppar som jag gjorde innan utan 1-3 koppar om dagen
jag drack som vanligt. sägs väl att man "får" dricka 3 koppar kaffe högst va ja hört.. och så mycket kommer du väl inte upp till med colan?
fast ja drack då inte kaffe heller, de kanske du gör
Istället för att dricka 3 glas cola om dan så drack jag två och sen därimellan drack jag ganska mycket vatten. Berättade det för min Bm som skrattade åt mig och sa att så länge alla mina värden är bra och jag och bebben mår bra får jag göra vad f-n jag vill!
tycker oxå om coca cola, men när jag var gravid så kunde jag bara inte dricka det, hade gärna gjort det om jag kunnat..
Jag drack oxå cola light ändå fast lite mindre. Finns ju även koffeinfri cola light som jag drack när jag fick tag på den..
oj, frår man inte dricka läsk Jag har druckit på som vanligt.
Läsk som e så gott...