• mamyleine

Kändisar man tyckte var sexiga i barn/tidiga tonåren

Haha. Kollat på youtube på sånna man tyckte var snygga som barn. Och fann denna. Vann en film när jag gick i 5:an där han var med och jag tyckte han var sååå sexig. *asg*

VILKEN smak man hade (några bilder som vuxen såg han bra ut på. Men annars haha" .

Kan inte ni visa från youtube lite av era gamla "snyggingar" och bedöm dom idag

(kommer säkert fler från mig)

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • Svar på tråden Kändisar man tyckte var sexiga i barn/tidiga tonåren
  • T0morrow

JA JAson Donovan, i duet med Kylie minogue, och i tv serien Neighbours *asg* håller med *sötnosen* som sedan gjorde "joseph and the amazing technocoler dreamcoat" (musikal) i London där jag bara var tvungen att se honom *pust* sååååååå söt ;o)

Brett Michaels, håller totalt med, han datade Pam Anderson under den tiden då han var som "hetast" ;o)

• mamyleine

haha kom på en till. Fast jag var helt såld på hela bandet men framför allt var ju då Taylor hanson snyggast. DETTA skämms jag för idag . haha

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • riot

Luke Perry, Dylan i Beverly Hills var jag störtförälskad i ! Det där svåmordiga & RÖSTEN.. Åh!
    Titta här bara!

En annan favorit var MacGyver men honom var jag sådär lite mer.. fascinerad av och ville gifta mig med enbart för att han verkade leva ett sånt spännande liv! Och så kunde han lära mig trick, det var viktigt.

• Rulltrappa

jag har alltid tyckt att kent norberg i sator är söt, fast det tycker jag fortfarande, särskilt efter att äntligen fått se honom irl.

• Minelly

Jordan i New Kids on the Block

• Nilo

Mark-Paul Gosselaar, jag var dödligt förälskad i honom. Han spelade i "Pang i Plugget" eller "Saved by the Bell" på orginalspråk. Fast jag tycker att han ser helt okej ut idag också Räcka ut tungan

• mamyleine

Han minns jag . tyckte också han var grymt snygg på den tiden

Nilo skrev 2007-04-14 22:23:25 följande:
      Mark-Paul Gosselaar, jag var dödligt förälskad i honom. Han spelade i "Pang i Plugget" eller "Saved by the Bell" på orginalspråk. Fast jag tycker att han ser helt okej ut idag också
  • Nilo

mamyleine Skrattande

jag var säääker på att om vi träffades på riktigt (för att chansen var ju ändå ganska stor, med tanke på att han bodde i Californien och jag i Småland) skulle han bli jättekär i mig...jisses...

• VIP

har alltid varit svag för killar som kan sjunga. tror han är gay va? så man har inte en chans att han är typ 30 år äldre och inte så snygg längre kanske också spelar in

• Laire

Jag dagdrömde dagligen om The Moffatts (speciellt han längst ut till höger) och Billy Crawford:

Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
Svar på tråden Kändisar man tyckte var sexiga i barn/tidiga tonåren