• mamyleine

Kändisar man tyckte var sexiga i barn/tidiga tonåren

Haha. Kollat på youtube på sånna man tyckte var snygga som barn. Och fann denna. Vann en film när jag gick i 5:an där han var med och jag tyckte han var sååå sexig. *asg*

VILKEN smak man hade (några bilder som vuxen såg han bra ut på. Men annars haha" .

Kan inte ni visa från youtube lite av era gamla "snyggingar" och bedöm dom idag

(kommer säkert fler från mig)

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • Svar på tråden Kändisar man tyckte var sexiga i barn/tidiga tonåren
  • ischa

När jag var liten var jag jättekär i Björn Skifs. Jag var väl en 5-6 år,är 38 nu. Min kära mor förklarade då för mig att han var nästan lika gammal som pappa. Kärleken stendog, pappa var ju hur gammal som helst!!

• Featherboah

Något som är stört är att jag tyckte Robin Hood var snygg, räven alltså.
    Vet inte riktigt hur, med tanke på att han just är en räv. Haha.

• puffipuff

jag var också kär i björn skifs!! skulle gifta mig me han!!

sen Mårten Harket från aha
    och killarna i herreys

• TrailerTrash

Jag var kär i Sid Visious..Han var min stora tonårskärlek

• ischa
    Dredde skrev 2007-04-14 22:01:12 följande:
    Något som är stört är att jag tyckte Robin Hood var snygg, räven alltså. Vet inte riktigt hur, med tanke på att han just är en räv. Haha.
    Snacka om att vara djuriskt kär i någon! *fnissar*
  • Lisa77

Johnny depp och richard greco i 21 jump street... Johnny Depp e ju fortfarande läcker.....

Sen var jag dödligt förälskad i ,och tapetserade med bilder på, Michael Jackson. ALLT som hade med honom att göra var gudomligt.
    NU är han ..... läskig?

• mamyleine

Kom på en till jag tyckte Anders glennmak var snygg (gick i ettan på lågstadiet) men ändå *haha*

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
Svar på tråden Kändisar man tyckte var sexiga i barn/tidiga tonåren