• Anonym

gruppsex igår och nu e det panik

Herre gud hur fort kan allt rasa.

Jag och min kille var ut igår och hamnade hemma hos honom med han kompisar, ett par. Dom är väldigt öppna med sin sexuallitet och vi var båda medvetna om att det skulle hända något. Vi hade det jätte bra alla och så mitt i allt freakar min kille och blir helt vansing. Han fixade det inte! inget konsigt med det, kan fatta det men just å sa jag någon spydig kommentar vilket var jätte elakt.

Nu har vi bråkat hela dagen, från och till. Just nu e han ute en sväng men kommer tillbaka snart. Vad ska jag säga/göra?

Jag älskar han så mycket!!!

• Svar på tråden gruppsex igår och nu e det panik
  • Anonym (hmm)

hur kom de sig att han blev helt vansinnig? lite svår å avgöra annars..

• Ina w

Låter som det hänt något,
    Har ni pratat igenom detta innan ni hade gruppsex? vad som kan hända efter?

• Anonym

Vad var de som fick han och freaka ut??

• Anonym

vi hade pratat om det innnan och vi hade vissa grejer vi sa att det gör man inte men på fyllan blev det väl kanske inte så vi hade tänkt. Han tyckte väl att jag njöt för mycket av det och jag borde uppfattat hans vinkar om att det inte var ok. Fattar vad han säger men nu e jag tydligen horig i hans ögon. Han tycker det känns som jag var otrogen...

• Anonym

han gick alltså oxå över en gräns och jag tittade på honom och han nickade att det var ok innan det hände. men sen blev det väl för mycket...

• Anonym

men vad hade ni sagt att ni inte fick göra?? e så svårt å komma med råd om man inte vet hur allt gick till..

• Anonym

Att du njöt är väl bara bra? Jag menar, de är inge bra om ni gör nåt som du eller han mår dåligt av psykiskt. Tex, om du hade gått me på analsex under fyllan men som du idag skulle ångra. På fyllan är de svårt ibland och tyda blickar och stämningar.

Varför tog inte han för sig som du? Ångrar han hela grejjen alltså?

• Anonym

Ni båda gick över gränsen. Prata prata prata!!

• Anonym

han ville verkligen inte att jag skulle ha sex (in o ut) med den andra killen, vilket jag inte hade men hade han inte freakt kanske det hade hänt. Han kyssde henne och hade jag sagt att det e det ända jag itne fixar men jag bryr mig in om det direkt. Han ville väl att det skulle vara mer vi och dom och inte så blandat som det blev. hoppas ni fattar hur jag menar.

• Anonym

vi pratar, pratar, pratar tro mig.. men det känns som jag kan inte säga rätt...

Ja han ångrar hela grejen, han blev svartsjuk, mer än vad han trodde tydligen...jag ångrar oxå för han e så upprörd och ledsen...

Svar på tråden gruppsex igår och nu e det panik