• Anonym

gruppsex igår och nu e det panik

Herre gud hur fort kan allt rasa.

Jag och min kille var ut igår och hamnade hemma hos honom med han kompisar, ett par. Dom är väldigt öppna med sin sexuallitet och vi var båda medvetna om att det skulle hända något. Vi hade det jätte bra alla och så mitt i allt freakar min kille och blir helt vansing. Han fixade det inte! inget konsigt med det, kan fatta det men just å sa jag någon spydig kommentar vilket var jätte elakt.

Nu har vi bråkat hela dagen, från och till. Just nu e han ute en sväng men kommer tillbaka snart. Vad ska jag säga/göra?

Jag älskar han så mycket!!!

• Svar på tråden gruppsex igår och nu e det panik
  • Fred

Du säger att du älskar honom och ändå vill du ha sex med andra?? och VLL att den andra killen ska penetrera dig?? Helt sanslöst.. tror inte erat förhållande har en chans, jag skulle aldrig i helvete vilja vara med någon som VILL ha sex med någon anna och har det.. urk..

• Anonym (sotiz)

Vi brukade ha sex med andra som par ensamma tjejer mm jag flippade på honom i flera mån..ändå höll vi på om & om igen..det e grymt svårt fast vi va överens..man blir galen på sig själv varför man gick med på det man trodde man va stark..men inte det nej...killen övertyga mig om det bara va sex en kul grej vi ville båda...det e super svårt..

• Anonym

Fred: Förstår din åsikt, har haft en likande förut men jag tycker inte du ska klaga på att jag inte delar din. Annser att man lever en gång och varför inte ha roligt då. sex har inget med kärlek att göra. Detta var en kul grej vi gjorde tillsammans. Tyvärr så blev det inte lika kul som vi trodde...

Anonym(sotiz): varför fortsatte ni när du blev ledsen över det? E ni fortfarnade tillsammans??

• Anonym (sotiz)

ja du fråga mig inte...jag gillade det i nån ände och vill igen :/ vi e fortfarande tillsammasn ska gifta oss mm..så allt ordnade sig men sotizen finns kvar för min del..han har aldrig känt nått konstigt i detta. alls

• Anonym

ok, men det känns ju skönt att höra, att ni kom förbi det.
    Precis vad jag behövde höra.. för det är väl det som det handlar om antar jag, att han är svartsjuk. hoppas verkligen han förstår att det inte värt att låta det här förstör vårt förhållande för.

Jag känner inte något konstigt alls med det, anledningen till att jag ångrar det är för jag vet att han gör det. önskar han kände som mig istället, hade varit mycket roligare upplevlse då...

• Anonym

tycker de låter lite konstigt att HAN blir sur över att du nästan passerade gränsen...

han passerade ju trots allt sin gräns.....?! genom att kyssa henne...

borde ju va DU som va mer sur på HAN....?!

eller gjorde du nåt över huvud taget med den andra killen?

• Anonym (sotiz)

Jag tror det gå över detta va ju nått nytt för båda antingen e det den ena eller den andra som blir suur:) men ni kommer bearbeta det ihop jag lovar..

• listo

Problemet i det här läget är väl att ni båda hade en bild av hur det skulle kunna vara att vidga vyerna lite sexuellt, men att det inte blev så som det sett ut i tankarna.

Det enda ni KAN göra nu är nog att prata. Prata om hur ni hade tänkt er att det skulle bli, och försök hitta vad som gick fel, varför verkligheten hamnade så långt borta från fantasin.

Lycka till!

• Anonym (Murgut)

Man måste vara mycket trygga med varandra och överens om vad som gäller innan man har sex med andra. Vi själva och många andra swingers kysser t.ex. helst inte andra, eller i så fall bara vissa personer. Kan kanske verka konstigt, men kyssar kan ju vara mer uttryck för kärlek än vad själva sexet kan vara.
    Sen ska man vara beredd på att hur mycket man än sett fram mot att ha sex med andra så kan det kännas urjobbigt att se sin älskade med en annan och det tar ofta flera tillfällen innan det känns tryggt och bra. Viktigt är att man som partners bekräftar varandra efteråt och att det ändå är vi som älskar varandra osv. Att det andra bara är en kul och skön grej. Samt att man så klart måste tänka på att de andra medverkande ska vara seriösa och tänka likadant. Har man t.ex. med några singelkillar gäller det att dom inte inbillar sig att man som tjej har några slags varmare känslor för dom.
    Känner ett par där hon sett fram jättemycket mot sin första swingersfest. Han med, för den delen. Två dar senare var det jättekris i äktenskapet och dom hörde av sig var och en för sig till oss och vi fick trösta och tala dom till rätta. Allt ordnade sig och dom är fortfarande gifta, nu några år senare.
    Jättesvårt att förklara sånt här i ord, hoppas ni fattar någonting av hur jag menar.

• Anonym (Murgut)

Vad jag glömde skriva var att hon, som sett fram mot det allra mest, blev upprörd för hon tyckte att HAN fick ut "för mycket" av det hela och gick på och "charmade" de andra tjejerna osv. Det blev liksom tvärt om mot vad de båda förväntat sig.

Svar på tråden gruppsex igår och nu e det panik