• happymom

Oktober bebisar 2006 (del 2)

Tänkte att vi kanske skulle fortsätta med en tråd för alla oktober bebisar födda 2006. Där vi kan berätta vad som händer med de små liven, som stolta föräldrar gör till alla som vill lyssna och även till dom som inte vill lyssna.

• Svar på tråden Oktober bebisar 2006 (del 2)
  • LilleLie

Min tjeja är född den 10/10-06 Idag sitter hon själv ställer sig i krypläge o busar runt som en riktigt glad halvårig unge. Hon älskar att sjunga (Vi sjunger) o det värsta som finns är att ta på sig kläder.

• happymom

Visst har tiden bara rusat fram min lilla kille sitter inte än, och vill inte sitta ner heller för den delen ligga på mage och öva på att krypa eller att stå och hoppa i mammas knä är roligast just nu.

• LilleLie

Ja tiden rusar förbi, det är knappt jag hinner njuta känns det som. Alla barn är ju olika, Nathalie har alltid hatat att ligga på mage. Då blir det stora protester.

• Soolina

Hej Hopp!

Filip är född Fredagen den 13 Oktober...äter 2 gånger på natten och vaknar med ett leende på läpparna!
    Kan sitta själv, och ÄLSKAR att simma!!!
    Ibland när han gråter så låter det som om han säger mamma .
    Springer runt som en galning i sin gåstol och kan även backa!

• happymom

Vi var hemma hos en kompis som hade en gåstol då fick han prova och gud vad kul han tyckte att det var, han bara tok skrattade och gjorde glädetjut hela tiden.

• happymom

Idag så kom han för första gången upp på alla fyra i krypställning, har dragit upp fötterna mot magen länge nu men inte armarna samtidigt. Han är väldigt stark i armarna han står upp på dom så hela magen kommer i luften. Tyckte att han var jätte duktig, och gav honom rikligt med beröm. Men vill fortfarande inte sitta själv blir bara arg när man sätter honom ner oh när han inte kommer dit han vill.

• pojkgalen

Hej får man va me på denna tråd? Min dotter föddes 11/10-06

Min älskling Matilda
  • happymom

naturligtvis alla är välkomna.

• pojkgalen

Vad kan era bäbisar? Min lilla vänder sig bara från mage och  sitter me stöd.

Min älskling Matilda
  • pojkgalen

jo hon tjötar en del

Min älskling Matilda
Svar på tråden Oktober bebisar 2006 (del 2)