• kiwan

sover ditt barn i pyjamas?

Min dotter har alltid sovit i pyjamas men nu när det börjar bli varmare ute så kanske man ska byta till bara en body. Problemet är att hon sparkar av sig filten hela tide för hon rör sig mkt i sömnen. Blir kanske för kallt för henne då. hur gör ni?

• Svar på tråden sover ditt barn i pyjamas?
  • Linusen

Det finns ju söta kortbenta och kortärmade pyamasar som vi brukar ha på sommaren

• Mill06

Vi har svalt i sovrummet, så än så länge har hon pyamas å strumpor också för hon är alltid kall om fötterna!

• Allra käraste min

Dottern sover ibland i pyjamas och ibland i sovpåse (beroende på vad som är rent).

• MARIA99

Mira 9 mån har pyamas än. Sparkar alltid av sig täcket & har ganska svalt i rummet

• princess of woolfs

Nä, body brukar hon ha, blir för varm annars.

• ejja81

måste ha minns en body då hon knäpper upp sin blöja annars,,nu har vi flyttat å hennes rum är svalt så kortärmad pjamas eller vanlig beroende på hur kyligt det är i rummet=)

• Nathalia

På vintern har mina barn alltid vela ha Pyamas.

Nu till sommaren, så vill dom sova med trosor bara.

• Nathalia

Har varit så sedan dom var ca 6 månader Innan trosorna var det en Body för blöjans skull på sommaren.

Men pyamas med fötter på vintern.

• Lovely Rita

Dottern har pyamas men jag har bytt till ett tunt sommartäcke nu. Vet inte riktigt när man ska gå över till nåt annat. När hon vaknar på morgonen vänder hon sig till rygg och ligger och jollrar ett tag och då åker täcket av. Så än så länge behöver hon hel pyamas. På sommaren ligger kvällssolen på i vårat sovrum och det blir stekhett så då lär det bli bara blöja i alla fall.

Svar på tråden sover ditt barn i pyjamas?