• kiwan

sover ditt barn i pyjamas?

Min dotter har alltid sovit i pyjamas men nu när det börjar bli varmare ute så kanske man ska byta till bara en body. Problemet är att hon sparkar av sig filten hela tide för hon rör sig mkt i sömnen. Blir kanske för kallt för henne då. hur gör ni?

• Svar på tråden sover ditt barn i pyjamas?
  • Tossi77

Hon sover i pyjamas och tunna strumpor Hon sparkar alltid av sig filten och vi har ganska kallt i sovrummet så hon får nog ha det ett tag till.

• sandra26

Viggo sover fortfarande i pyjamas, vill inte ha täcke. Han har däremot en tunn bomullsfilt som han gosar in sig i.. När sommaren kommer sover han oftast bara i blöja, blir jättevarmt i vår lägenhet..

• AmandaPitkänen

ja än så länge sover bägge barnen i pyjamas. Men jag vet att förra sommaren var det döhett i vårt sovrum så då sov Sixten som då var dryga året bara i blöja. Men då har vi det verkligen varmt i sovrummet. Annars så går det ju bra med body/t-shirt.

• Angelseye

Min Signe sover i pyjamas, ibland bara i body. Hon sprkar oxå alltid av sej täcket, men hon fryser sällan, o fryser hon säger hon till.

• Krabbans mamma

Min son sover i pyjamas, täcket sparkar han alltid av sig!

• Jackass no 1

Våran tjej sover i pyjamas, då hon sparkar av sig täcket jämt.

• Fröken NollÅtta

Mina barn sover i pyjamas nu, på somrarna då det är varmt så kan det bli att jag tar på dem en body eller en t-shirt.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
  • tjillevippen

Pyamas för det mesta, ibland långärmad body.
    har investerat i kortärmade och kortbyxade pyamasar till sommaren

• Erita

Sonen snart 1 år sover i pyjamas, ibland i "sommardress" beroende på hur varmt sovrummet är

I´m not scared of dying, I just don´t want to
Svar på tråden sover ditt barn i pyjamas?