Inlägg från: Anonym (löjlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (löjlig)

Någon mer än jag som är rädd för att sova ensam?!

Jag känner mig urlöjlig. Jag är en vuxen människa med barn. Men jag är livrädd för att sova ensam och jag är galet mörkrädd. Min sambo jobbar ofta natt och det är så hemskt jobbigt.
    Någon mer som är lika löjlig som jag?

• Svar på tråden Någon mer än jag som är rädd för att sova ensam?!
  • Anonym (löjlig)

Åh, va skönt att höra!
    Jag bor i villa, men med grannar nära. Men jag tycker det är så otäckt. Och jag kan inte med att be folk sova hos mig.. Jag är ju mammaledig och dom jobbar och vill inte va i vägem.

Tack för era svar förresten!

• Anonym (löjlig)

Ja, det är ju det som är jobbigt. Jag lyssnar efter ljud hela tiden och kan aldrig somna före 2. Och när min lille vaknar 6 så är jag ju helt slut.

• Anonym (löjlig)

gör en liten puff för att få lite stöttning nu när jag ska gå och lägga mig.. tips någon? på hur jag ska kunna slappna av?

• Anonym (löjlig)

Ja, hade jag kunnat skaffa hund så hade jag gjort det. Men min sambo är allergisk.
    Det måste kännas skönt med sällskap.

• Anonym (löjlig)
    Anonym skrev 2007-04-19 00:22:54 följande:
    Jag är tok mörkrädd, lampan i hallen måste alltid vara tänd på nätterna, spelar ingen roll om sambon är hemma eller inte. Jag kan inte sova om jag inte ser att det lyser ute i hallen. Nu har jag sådan otur att sambon jobbar natt denna period, och jag kan knappt sova utan honom.
    Visst är det hemskt? Jag somnar sent, vaknar stup i ett och sen ska jag upp vid 6-7. Här är också alla lampr tända.
    Därför du är vaken såhär sent, som jag kanske? =)
  • Anonym (löjlig)

Så himla skönt att höra att det inte bara är jag!
    Jobbar era sambos också natt ofta eller?

• Anonym (löjlig)
    Anonym skrev 2007-04-19 00:39:19 följande:
    Han jobbar natt denna och nästa vecka. sen får vi se om han fortsätter med det. han tjänar mer på natten och eftersom att vi bara har hans inkomst är det sånt jag får stå ut med tyvärr.
    Precis likadant här. Min sambo tar alla nätter han kan få, för vi har bara hans inkomst i stort sett. Jag får 2000 i månaden. Så det är väl bara att stå ut. Grattis till bebis i magen förresten! Håller h*n dig lite sällskap i alla fall!
  • Anonym (löjlig)

Nej, vi verkar va en del. Jag inbillar mig så mkt när jag är ensam.. Ligger på helspänn hela tiden!

• Anonym (löjlig)

Ja, men precis! Och jag kollar efter skuggor och hör ALLA små ljud. Usch.

Ska vi försöka somna ihop snart, tjejer eller?

• Anonym (löjlig)

Ja, son är min sambo med ungefär. Han tycker jag är löjlig, men har ändå världens ångest över att lämna mig på kvällen. Men jag försöker spela tuff.

• Anonym (löjlig)
    Anonym skrev 2007-04-19 00:57:07 följande:
    Anonym (vovve) skrev 2007-04-19 00:54:47 följande: Jag har lyckats dölja min räddsla för sambon, lampan i hallen bryr han sig inte om. Och sen har jag alltid krypit ner i sängen innan honom. så det är han som får gå runt och släka och låsa.
    Min sambo får också släcka och låsa här. Det  vågar jag inte. Jag låser redan när min sambo åker kl 18 för att slippa göra det senare.
  • Anonym (löjlig)

God morgon. Hur har det gått för er med sovandet? Själv är jag riktigt trött, somnade vid 3. Och så vaknade lillen 7. Men men... Det får bi en lugn dag!

• Anonym (löjlig)
    Anonym (yes) skrev 2007-04-19 09:47:59 följande:
    TS: Usch antar att du känner dig lätt bakis idag då. Ska han jobba många nätter till?
    Nu är han ledig över helgen. Så skönt! Men sen jobbar han natt en vecka i sträck. Undra hur det ska gå!
  • Anonym (löjlig)
    Anonym (yes) skrev 2007-04-19 11:00:34 följande:
    Jag får ont i magen å dina vägnar. Vi får stötta dig!
    Åh, tack!
    Sover du ensam ofta?
Svar på tråden Någon mer än jag som är rädd för att sova ensam?!