• Anonym

Någon mer än jag som är rädd för att sova ensam?!

Hur bor du?

• Anonym

Jag är tok mörkrädd, lampan i hallen måste alltid vara tänd på nätterna, spelar ingen roll om sambon är hemma eller inte. Jag kan inte sova om jag inte ser att det lyser ute i hallen. Nu har jag sådan otur att sambon jobbar natt denna period, och jag kan knappt sova utan honom.

• Anonym

Det är därför jag är vaken nu! Borde sova, men tur i oturen är jag arbetslös. sen har bebben i magen lagt sig under revbenen så det är omöjligt att sova nu! Vad synd att killen din var allergisk annars så hade hund eller katt kunnat hjälpa. Våran katt får vara i sovrummet med mig på nätterna när sambon är borta.

• Anonym

Han jobbar natt denna och nästa vecka. sen får vi se om han fortsätter med det. han tjänar mer på natten och eftersom att vi bara har hans inkomst är det sånt jag får stå ut med tyvärr.

• Anonym

Tack så mycket=) jo, bebben håller mig sällskap men samtidigt så ökar det min oro. Vi bor på bottenvåningen, och området är inte direkt stans bästa. Men vi bor i utkanten och det är ändå rätt lungt.

• Anonym

Anonym (vovve) skrev 2007-04-19 00:54:47 följande:

Vet er sambo om att ni är mörkis? Vad säger han isåfall?Min brukar nästan bli lite irriterad över att jag är så rädd och säga åt mig att "spöken finns inte" som att man är ett litet barn, men samtidigt blir han jätte orolig för mig när han ska vara borta på nätterna.
    Jag har lyckats dölja min räddsla för sambon, lampan i hallen bryr han sig inte om. Och sen har jag alltid krypit ner i sängen innan honom. så det är han som får gå runt och släka och låsa.
  • Anonym

Vad tidigt din sambo åker, min åker först vid halv elva tiden. Har då ångest, och vill gömma mig i klädgaderoben. Men tar mig samman och sätter mig framför datorn istället.

• Anonym

Här finns ännu en. Har dock ingen sambo.

• Anonym

Count me in! Jag hatar tilloch med att somna efter min sambo.
    Känner min ensam när han sover.. därför sitter jag här nu.-

Svar på tråden Någon mer än jag som är rädd för att sova ensam?!