Inlägg från: Kurre räkmacka |Visa alla inlägg
  • Kurre räkmacka

Kattsand

Jag har provat allt men den bästa och mest prisvärda är den jag landade på. PUSSY COMPAKT klumpbildande sand. (Blå påse)  10 kg 80 kr. Finns på ICA, Willys, Coop, m.m
  • Kurre räkmacka
    skorpionen80 skrev 2007-04-19 17:49:07 följande:
    Ja, men du får vad du betalar för ;) Köpte Pussi en gång, fick slänga all sand efter 1-2 veckor då den verkligen STANK!
    Vad har dina katter för avföring Min luktar inte alls Pussy äger
  • Kurre räkmacka
    imsel skrev 2007-04-19 21:34:27 följande:
    men..hur ofta byter ni alla i lådan??..verkar inte vara så ofta, fast det är väl skillnad på klump/ickeklumpbildande.. eller??
    Jag diskar ur den och byter all sand 1 gång om året, oftare behövs inte. Icke klumpbildande är skit. Då stinker det ju
    skorpionen80 skrev 2007-04-19 19:30:22 följande:
    Det är inte bajset som luktar, utan kisset. Märktes direkt när man gick in i badrummet (där jag hade lådan). Ändå rensade jag efterhand katten var där. Tycker även det luktar nåt så fruktansvärt hos svärföräldrarna som har Pussi. Där kan man inte vistas länge i kattrummet.
    Konstiga katter, kanske släkt med dina? Skämta bara men d verkar bara vara ni som haft problem med den Jag tycker iaf 170 spänn e för mkt för kattsand.
  • Kurre räkmacka

Jag rensar 1 gång om dagen, ibland varannan. 2 katter och 2 lådor. Har pussy och folk som kommer säger alltid "men här luktar d ju inte katt alls ju"

Svar på tråden Kattsand