Inlägg från: Kurre räkmacka
|
-
-
Everclean e svindyr! Pussy e exakt samma fat hälften så dyr (har använt everclean över 2 år) tills jag hittade pussy
-
Vad har dina katter för avföringskorpionen80 skrev 2007-04-19 17:49:07 följande:Ja, men du får vad du betalar för ;) Köpte Pussi en gång, fick slänga all sand efter 1-2 veckor då den verkligen STANK!
Min luktar inte alls
Pussy äger
-
Jag diskar ur den och byter all sand 1 gång om året, oftare behövs inte. Icke klumpbildande är skit. Då stinker det juimsel skrev 2007-04-19 21:34:27 följande:men..hur ofta byter ni alla i lådan??..verkar inte vara så ofta, fast det är väl skillnad på klump/ickeklumpbildande.. eller??Konstiga katter, kanske släkt med dina?skorpionen80 skrev 2007-04-19 19:30:22 följande:Det är inte bajset som luktar, utan kisset. Märktes direkt när man gick in i badrummet (där jag hade lådan). Ändå rensade jag efterhand katten var där. Tycker även det luktar nåt så fruktansvärt hos svärföräldrarna som har Pussi. Där kan man inte vistas länge i kattrummet.
Skämta bara men d verkar bara vara ni som haft problem med den
Jag tycker iaf 170 spänn e för mkt för kattsand.
-
Jag rensar 1 gång om dagen, ibland varannan. 2 katter och 2 lådor. Har pussy och folk som kommer säger alltid "men här luktar d ju inte katt alls ju"

-
Skulle aldrig funka på min hona, hon måste krafsa och mkt sand ska d va