• Rage

KatastrofKatt

Efter ett fatalt misstag och sinnesförvirring utlyses den nya staten som är uppkallad efter sin härskare.

KatastrofKatt !!!!!!!

Skaparen av denna tråd sitter för ögonblicket i stupstocken och tänker över sina synder.

Övriga är välkomna att joina den stora Katten i dess framfart

Målet är att skapa kaos och oreda och icke fria viljor

Ansökan sker lämpligast knäfallande till härskaren själv!

• Svar på tråden KatastrofKatt
  • trollkarl
    alsesani skrev 2007-05-09 11:55:55 följande:
    tanten som i tanten eller den man inte vill ska komma på besök om man ska mysa till det ;)För det kan inte vart bekvämt att ligga i :-P
    tanten som i tanten... kärringen, frugan, flickan, kärt barn har många namn..
  • KatastrofKatt

gdaaaag! hur fan måår ni? fulla ännu?

stryk mig medhårs
  • Devlin

*kikar in än sjuhelvetes snabb sväng så jag vet att jag lever*
    Jädrans vandrande bajskorv till sursambo som nu har varit hemma i 17,22,16 timmar
    Återkommer glad,lycklig och fullast imorrn vid 9 fri som fågeln,över dan iallafall
    *smygkolkar en halva klorin*

• emma brolin

duktig ja var då. håller på att tvätta. bröt såklart av nyckeln.. kom varken in eller ut nånstans. fick ringa 2 snygga vaktmästare som kom å räddade mig

• alsesani

åskar här idag

tar en kopp klorin till tröst.

• KatastrofKatt
    emma brolin skrev 2007-05-09 14:58:05 följande:
    duktig ja var då. håller på att tvätta. bröt såklart av nyckeln.. kom varken in eller ut nånstans. fick ringa 2 snygga vaktmästare som kom å räddade mig
    jag hoppas att du inte hade kort-kort utan någonting under och stod och kärvade med kolven när vaktmästarna kom...
    stryk mig medhårs
  • trollkarl
    KatastrofKatt skrev 2007-05-09 15:22:11 följande:
    jag hoppas att du inte hade kort-kort utan någonting under och stod och kärvade med kolven när vaktmästarna kom...
    vadå då? det ska la du skita i kattfan =) hon kanske kunde fått sig nåt..
  • emma brolin

tror de va gay bägge två.. putade med aset som fan men ingen som nappade! självklart hade jag mina minsta string under. vill ju inte bli anmäld. å låset det är smort så..

KatastrofKatt skrev 2007-05-09 15:22:11 följande:
  • trollkarl

emma brolin skrev 2007-05-09 16:33:40 följande:

tror de va gay bägge två.. putade med aset som fan men ingen som nappade! självklart hade jag mina minsta string under. vill ju inte bli anmäld. å låset det är smort så..
    o du fick inget? stackare.... =)
Svar på tråden KatastrofKatt