• Rage

KatastrofKatt

Efter ett fatalt misstag och sinnesförvirring utlyses den nya staten som är uppkallad efter sin härskare.

KatastrofKatt !!!!!!!

Skaparen av denna tråd sitter för ögonblicket i stupstocken och tänker över sina synder.

Övriga är välkomna att joina den stora Katten i dess framfart

Målet är att skapa kaos och oreda och icke fria viljor

Ansökan sker lämpligast knäfallande till härskaren själv!

• Svar på tråden KatastrofKatt
  • Dävvil

*sympatiklökar* Va mätt jag e, fast sugen på glass.

• emma brolin

åhhhh glass. blev jag med nu

Dävvil skrev 2007-05-09 19:24:52 följande:
    *sympatiklökar* Va mätt jag e, fast sugen på glass.
  • Dävvil

Mm ska nog ta lite sen. Vanilj och maple walnut, yum. Om jag inte hinner somna först. *gääääääsp* Vill ju va pigg å hitta på grejer på kvällarna när man jobbat hela dagen.

• emma brolin

e de den lille som tröttar ut dig? *skäller på*

• Dävvil

Kan nog va det. Himla liv därinne. Det verkar som den hörde dig, nu är det tyst. Gött, mamma måste ju få lite egotid med. Konstigt hur man kan sova (tror jag att jag gör) mellan 23-07 å ändå känna sig som man inte sovit alls, eller kanske en timme.

vad har du hittat på idag då?

• emma brolin

duktig, redan väluppfostrad har tvättat, storstädat, hämtat sonen och busat lite med honom. nu ska ja snart ner och handla när han åkt till pappa! sen slänger jag mig framför Grey´s anatomy.

sj då?

• Dävvil

OJ!
    hm jobbat, vart med vovven (på bilden) hos veterinären för friskintyg, handlat, rastat hundarna (sambo sprang runt med dem, jag satt i bilen å åt macka, men tittade till dem) å ja mer har jag inte hunnit. Oh bra att du skrev det, jag ska med se Greys.

• emma brolin

fullt upp då

ja det och hemmafruarna är ju det enda som är ett måste på hela veckan.

• Dävvil

Mm jag brukar titta på csi, criminal minds och house också när jag hinner. fast house å hemmafruarna krockar.

Svar på tråden KatastrofKatt