• Rage

KatastrofKatt

Efter ett fatalt misstag och sinnesförvirring utlyses den nya staten som är uppkallad efter sin härskare.

KatastrofKatt !!!!!!!

Skaparen av denna tråd sitter för ögonblicket i stupstocken och tänker över sina synder.

Övriga är välkomna att joina den stora Katten i dess framfart

Målet är att skapa kaos och oreda och icke fria viljor

Ansökan sker lämpligast knäfallande till härskaren själv!

• Svar på tråden KatastrofKatt
  • Rage

Efter att ha vantrivts i huset vi bor i i mer än 5 år så har min man o jag äntligen kommit överens om att flytta! OCH VI HAR HITTAT ETT HUS!!!!!

Nu bor vi lite på landet för oss själva och ungarna har inga kompisar här alls o det finns verkligen ingenting i närheten!

Nu har vi hittat ett hus i samhället med massor av grannar och ungar!

Jag bara ler!
    Mäklaren kommer hit ikväll o ska värdera vårt hus, sen e de bara att tuta o köra

Sist men inte minst!
    Jag ska starta ett nytt företag och har just fått igenom lånen!! Snacka om dubbel glädje just nu!!!

*hinkar champagne*

• Rage

*bjuder skumpa till alla som är i närheten*

• KatastrofKatt
    Rage skrev 2007-05-13 19:14:47 följande:
    Efter att ha vantrivts i huset vi bor i i mer än 5 år så har min man o jag äntligen kommit överens om att flytta! OCH VI HAR HITTAT ETT HUS!!!!!Nu bor vi lite på landet för oss själva och ungarna har inga kompisar här alls o det finns verkligen ingenting i närheten!Nu har vi hittat ett hus i samhället med massor av grannar och ungar!Jag bara ler!Mäklaren kommer hit ikväll o ska värdera vårt hus, sen e de bara att tuta o köraSist men inte minst!Jag ska starta ett nytt företag och har just fått igenom lånen!! Snacka om dubbel glädje just nu!!!*hinkar champagne*
    WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    ajm häppi if jår häppi!
    *badar i champagne*
    stryk mig medhårs
  • Häxan Jia

Rage... vad gött för er 

*Har sorg och min själ blöder*
  • Rage
    Häxan Jia skrev 2007-05-13 21:09:23 följande:
    Rage... vad gött för er 
    *skål JIA*
  • Häxan Jia

*schnider på oren tyska*

*Har sorg och min själ blöder*
  • trollkarl
    Rage skrev 2007-05-13 19:14:47 följande:
    Efter att ha vantrivts i huset vi bor i i mer än 5 år så har min man o jag äntligen kommit överens om att flytta! OCH VI HAR HITTAT ETT HUS!!!!!Nu bor vi lite på landet för oss själva och ungarna har inga kompisar här alls o det finns verkligen ingenting i närheten!Nu har vi hittat ett hus i samhället med massor av grannar och ungar!Jag bara ler!Mäklaren kommer hit ikväll o ska värdera vårt hus, sen e de bara att tuta o köraSist men inte minst!Jag ska starta ett nytt företag och har just fått igenom lånen!! Snacka om dubbel glädje just nu!!!*hinkar champagne*
    vad för företag om jag får vara nyfiken??
  • Rage
    trollkarl skrev 2007-05-13 21:25:19 följande:
    vad för företag om jag får vara nyfiken??
    Driver idag en större salong med hårvård, pigmentering, naglar etc.
    Ska nu tillsammans med min bror starta ett gym där även mitt företag får plats under samma tak. Nångång under nästa år drar vi igång.........
  • trollkarl
    Rage skrev 2007-05-13 21:43:42 följande:
    Driver idag en större salong med hårvård, pigmentering, naglar etc.Ska nu tillsammans med min bror starta ett gym där även mitt företag får plats under samma tak. Nångång under nästa år drar vi igång.........
    vet du vad jag saknar i sverige? en riktig barberare. nu har jag hittat en i min lilla stad som faktiskt rakar med kniv. men det är gött ovanligt. samt en salong som verkligen tar hand om oss karlar på alla sätt, det är också ovanligt =)
Svar på tråden KatastrofKatt