• Rage

KatastrofKatt

Efter ett fatalt misstag och sinnesförvirring utlyses den nya staten som är uppkallad efter sin härskare.

KatastrofKatt !!!!!!!

Skaparen av denna tråd sitter för ögonblicket i stupstocken och tänker över sina synder.

Övriga är välkomna att joina den stora Katten i dess framfart

Målet är att skapa kaos och oreda och icke fria viljor

Ansökan sker lämpligast knäfallande till härskaren själv!

• Svar på tråden KatastrofKatt
  • Devlin

Häxan Jia skrev 2007-05-14 20:59:24 följande:

Sörplar brännvätska... Schcåååooollll Man kan göra bägge kyssen.....Själv har jag en helknäpp karl med grovt spel beroende och ett förbannat TS program, samt så måste han vara sadist och njuta av att plåga mig med alla dessa ljud effekter...*SUCKAR DJUPT*Dyr lägenhet, lagomt ostädat och alldeles för mkt jävla prylar..... Massa rastlös men noll energi.... slå den någon??????
    Men vafan flytta hit istället vetja,så fort jag fått ut partypoopern permanent vill säga
    Fast gärna till en egen
    Pinnspö karln din vet vilket län jag talar om och imorrn får ni veta ort+fördelar
    Ha det gött ikväll gubbar
  • Häxan Jia
    Devlin skrev 2007-05-14 21:22:53 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-14 20:59:24 följande: Men vafan flytta hit istället vetja,så fort jag fått ut partypoopern permanent vill säga Fast gärna till en egen Pinnspö karln din vet vilket län jag talar om och imorrn får ni veta ort+fördelar Ha det gött ikväll gubbar
    Göttans göttans.... Mer boende tips, vi har pratat en sväng om att flytta bort från asfalten och betongen..... alla storstad problem bara sprider sig till orterna nära ändå *suck*

Mer brännvätska till folket.... 
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Rage

*fortsätter att göra glädjevolter o delar ut gurglad champagne till folket*

• Rage

*huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus*

Svar på tråden KatastrofKatt