Inlägg från: Dävvil |Visa alla inlägg
  • Dävvil

KatastrofKatt

Sofia7912 skrev 2007-05-24 11:18:23 följande:
    *tuggar försiktigt**knackar på Dävvils mage* Hörru behöver väl inte kicka mig så hårt???
    Ja du känner va, men nu fick den pannkakor mä grädde å sylt till lunch-efterrätt å sover nog nöjt.
    (går omkring med en söl- å bökmage. Den tar i på ställen jag inte vant mig vid å så spiller jag på den hela tiden.)
  • Dävvil
    Sofia7912 skrev 2007-05-24 12:36:50 följande:
    *skrattar högt*det låter ganska härligt faktiskt!
    Den har börjat med nya trix nu med. Magen buktar ut på bägge sidor å det spänner som fan, det e nog trångt på gympapassen därinne. Det ser kul ut på utsidan när det buktar sådär.

Ja det är väl den bättre biten. (Den sämre är foglossningen som tyvärr blivit såpass illa att jag går å är nedstämd, irriterad och trött pga konstant känsla av att ha blivit hästkickad mellan bena, både fram å bak.) Kanske får gå ner i arbetstid å ligga hemma på sidan å uggla.
    Ser framemot att förmodligen tycka det var värt det sen.
  • Dävvil
    Sofia7912 skrev 2007-05-24 12:55:19 följande:
    Usch jag...foglossning verkar inte vara nån höjdare, jag hann inte känna av något sådant, men det kanske kommer nästa gång!!*håller upp dävvils humör*Kan tänka mig att den börjar få det lite trångt...och värre blir det!!
    Nä du slipper säkert ha ont av foglossning, din nästa graviditet kommer bli helt underbar tror jag

Jupp, men nu är det 7 veckor kvar. (plus minus två kanske)
  • Dävvil
    Sofia7912 skrev 2007-05-24 13:16:58 följande:
    Jo man kan ju alltid hoppas!!!Uhhh...mindre än två månader kvar!!!! Vagnen är den på plats?
    Aaaah nej den har inte kommit än. Äsch, jag får väl ta hem ungen i ett lakan svept om mig från förlossningen.
  • Dävvil

Hela första året? (shit va har jag gett mig inpå)

• Dävvil

Ja då är det säkert så, för FL är ju liksom inget man sätter sig emot.

• Dävvil

Häxan Jia skrev 2007-05-24 14:43:36 följande:

Grönt och rött är ju ändå helt ok färger...fast man kanske skall ändra de till blått och rosa så att de liksom fungerar på FL????
    Haha ja det tycker jag du ska skicka in som förslag. Å så ska det vara rosa till tjejor å blått till killarna.
  • Dävvil

*äter upp rabarberpajen med vaniljglass* GOTT!!

• Dävvil

I småland minsann. Nä jobba e jobbigt. Det gör jag, mellan varven härinne. Jäklars varmt här, kommer smälta bort. Dålig luft. *hyperventilerar i en pärm med röd baksida*

• Dävvil

Najjs!
    Jag å min sambo satt å löjlade oss med varsin å skrev på msn till varandra, bägge i soffan. Tröttnade iofs rätt fort. Men laptop e bra, då kan man effella lite överallt.

KatastrofKatt skrev 2007-05-25 13:49:55 följande:
    *glufsar i mig*nu har jag äntligen fått min efterlängtade laptop, så nu kan jag sitta i soffan och umgås med son och er.. samtidigt. *skitsmart*
Svar på tråden KatastrofKatt