Inlägg från: Ylwa |Visa alla inlägg
  • Ylwa

Partylite

Ojjj.. 20000 det var inte illa handlat det, ho ho..

Jag har nybliven konsult och tycker det är jättekul! Hann iof bara ha ett par afå visningar innan jag blev för gravid för att orka med att packa i och upp grejerna. Nu är ungen dock ute och jag måste börja ragga värdinnor. Är ju så himla fina grejer så man bara vill ha allt.

Var på ett stormöte i veckan, där man fick se alla sommarens produkter och fick kika i sommarkatalogen. Guuuuuu så mycket fint, ni som ska ha visning under sommaren kommer att bli så nöjda =)

• Ylwa

Jag bor i stockholm, haninge..

härom natten såg jag på det okända medan jag gav lillen mat, och u det hemmet var det partylite-saker överallt. skitsnyggt

• Ylwa

Gaja - visst är det trist när man inte hittar värdinnor utanför sin vänskapskrets. Och jag förstår att de inte vill köpa hur mkt som helst. Antar att det gäller att hitta ett bra sätt att sälja in värdinneskapet så att det är många som vill ha visning hemma hos sig. Jag står också mer eller mindre utan värdinnor men har ju, som sagt, legat lite lågt i och med graviditeten. Hoppas på bättring nu, ska verkligen lägga tyngd på hur mycket man har att tjäna på att vara värdinna.

Tycker att dessa ljus säljer sig ganska bra själv. Får man titta och lukta på dem så berättar ju de allt som behövs!

• Ylwa

Carra78 - är det ditt startpaket du väntar på? Jag kan inte svara på hur lång tid det brukar ta, min gruppledare hade startpaket hemma så när jag skrivit på mina papper så tog jag med mig ett sådant paket hem. I det paketet ingår det ju rätt mkt - som kataloger och beställningslappar.

Borde dock också ta mig i kragen och beställa sommarens doftprover och sommarkatalogerna. Mycket smarrigt är det ju som kommer =)

• Ylwa

Carra78 - Ring eller maila till dem. Jag fick mitt konsultnummer direkt i luren när jag ringde och hörde hur det låg till. Papprena hade bara inte hunnit fram hem till mig. De är väldigt trevliga att ha att göra med på kundtjänsten, eller vad det kallas

• Ylwa

en favoritprodukt?? ha ha jag har så mkt jag vill ha!! är ju så ny som konsult så har inte hunnit köpas nästan ngt alls!

• Ylwa

Jag är så svag för hallon o timjan, särskilt det där snygga marmorerade pelarljuset. I lööööööv =)

Vill ha bebis nu - Man betalar inget för sitt startpaket, men däremot får man ingen provision på de första 3500 kr man säljer för (som startpaketet är värt). Ljusen kan du köpa till reducerat pris när du är konsult, tror det är runt 30 % för privat bruk coh 40 % för visningsprodukter (har ännu inte gjort ngn konsultbeställning). Någon annan får rätta mig om jag har fel.

Man måste inte sälja för något alls, jag har inte sålt något på 2 månader nu då jag inte kunnat ha visningar p g a graviditeten. Dock får man högre provision på sin försäljning om man säljer för mer än 15 000 kr/månad.

Man måste nog inte ha demonstrationer men jag tror inte du har särskilt stor marknad om du inte visar dina produkter.

/ylva

• Ylwa

Jag beställde mina i tisdags kväll så jag får nog också vänta lite... åhhh.. vill ha vill ha...

• Ylwa

Ohhlala... var på basträningen i Västerås idag, lyckades vinna ett pelarljus Skogsdunge... som jag har velat ha precis det ljuset, jag är jätteglad =)

• Ylwa

Ahhh de 6 visningarna hade jag gömt att de var krav.. jag var så inriktad på att klara drömstarten så jag liksom inte brydde mig om att jag måste ha visningarna, de gick av bara farten.

Svar på tråden Partylite