Inlägg från: Ylwa |Visa alla inlägg
  • Ylwa

Partylite

Åhh lyllos! Jag var på visning ikväll också, men en me&i-visning. De hade iof fina barnkläder men... njaee.. köpte en present till kompisen som fick en liten tös igår (som jag för övrigt fick kika på idag på BB - ljuvlig). Jag gillar i alla fall PL-visningar bättre!

• Ylwa

03mamma - måste man ha den längre ut från väggen än man har sina vanliga ljus, det är ju bara några centimeters säkerhetsavstånd i sidled, vad jag förstår. Det är ju längre uppåt, men har du en förlängningspinne så är det okej avstånd från taket... Vad står det i foldern du fick med din kaskad? Där borde alla säkerhetsavstånd anges, så lita mer på foldern än vad ngn sa...

• Ylwa

Mammika - unwind är en doft i en serie som heter "Well beeing" och den skall vara lite avslappnande som namnet antyder. För övrigt håller jag med dig om att aroma meltsen (har bara provat jordgubb/rabarber jag också) ger väldigt intensivt med doft. Förstag ången jag provade den så ställde jag in den i badrummet och stände dörren. Det var som en vägg när jag öppnade dörren.

• Ylwa

Jag tror inte att det är samma vax i aroma meltsen som det är i votivljusen? Tycker att de här ser oljigare ut men jag ska inte säga säkert. Är det ngn annan som vet på rak arm?

• Ylwa

De där stapelbara är fina, har du sett stenarna som är av samma sort, som finns i sommarkatalogen? Stapelbara alltså. såå fina

• Ylwa

* i wish...*  

Binis skrev 2007-06-02 09:08:10 följande:
    Någon som bor i malmöområdet, jag funderar på att ha ett party
  • Ylwa
    Binis - om du går in på partylites hemsida så kan de nog ordna kontakt med en konsult i Malmö åt dig...  www.partylite.se Lycka till!  
  • Ylwa

Sebbes mamma - Vilken jäkla otur! Men man måste väl kunna kolla upp via banken huruvida pengar är överförda eller ej. Värdinnan för visningen måste ju ha någon form av kvitto på att hon satt över pengarna! Har hon internetbank så är det ju bara att hon går in i sin historik. I värsta fall har pengarna hamnat fel men då vill man ju veta att det är det som har hänt. Jag skulle nog ha begärt bevis från värdinnan att hon satt över pengarna och om hon har det så skulle jag gå på säljaren! Och prata med PartyLite-kontoret också, om det är så att säljaren inte betalat in i sin tur. Morr för sånna som din konsult!

Men som ngn sa, tkr du sk ahandla det du vill ha ändå - hitta en konsult du litar på bara. Verkar ju som att du haft produkterna sedan tidigare och att det  har funkat då  

• Ylwa

Jag vill att du är min kompis, helgona =). Märkte förresten att jag budade mot dig på tradera igår he he.. såg inte förrän jaglagt mitt sista bud *fniss* man får passa på när det är billigt jaooooo =).

Svar på tråden Partylite