• Helgona

Partylite

Vi som älskar partylite kan väl samlas här o prata lite om dofter, partyn, nya produkter osv
    Försäljare eller vi som bara köper....alla är välkomna!

Jag är inte försäljare! Men älskar produkterna!
    I mitt galleri finns det jag har köpt på mig Oskyldig

CARPE DIEM
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 07:50:30:
    www.partylite.se
  • Svar på tråden Partylite
  • Neeemi

Jag va på mitt första party förra veckan. Jisses, man hade ju behövt vara miljonär =) Ville ha ALLT. hehe

Men hur lång leveranstid har dom, nån som vet?

• Elvismamma

Oj, det är ju jätte länge sedan jag handlade ljus.
    Jag har några kvar som jag snålar lite på...

• Neeemi

fler som jag: Hur lång tid ungefär brukar det ta innan du får dina ljus???

• fler som jag

10 dgr, men vi hade en order på 20 000:- och då var det så mycket saker att det tog lite längre tid.

• Neeemi

fler som jag: Ojdå, ja då förstår jag.
    Tack för svaret!

• fler som jag

jag skrev visst lite tokigt... i vanliga fall tar d ca 10 dgr när ordern låg på 20 000:- så tog det lite längre tid än så.

• Ylwa

Ojjj.. 20000 det var inte illa handlat det, ho ho..

Jag har nybliven konsult och tycker det är jättekul! Hann iof bara ha ett par afå visningar innan jag blev för gravid för att orka med att packa i och upp grejerna. Nu är ungen dock ute och jag måste börja ragga värdinnor. Är ju så himla fina grejer så man bara vill ha allt.

Var på ett stormöte i veckan, där man fick se alla sommarens produkter och fick kika i sommarkatalogen. Guuuuuu så mycket fint, ni som ska ha visning under sommaren kommer att bli så nöjda =)

• Helgona
    Ylwa skrev 2007-04-22 10:03:13 följande:
    Ojjj.. 20000 det var inte illa handlat det, ho ho..Jag har nybliven konsult och tycker det är jättekul! Hann iof bara ha ett par afå visningar innan jag blev för gravid för att orka med att packa i och upp grejerna. Nu är ungen dock ute och jag måste börja ragga värdinnor. Är ju så himla fina grejer så man bara vill ha allt.Var på ett stormöte i veckan, där man fick se alla sommarens produkter och fick kika i sommarkatalogen. Guuuuuu så mycket fint, ni som ska ha visning under sommaren kommer att bli så nöjda =)
    Vart var du?
    CARPE DIEM
  • Helgona
    fler som jag skrev 2007-04-22 09:48:26 följande:
    jag skrev visst lite tokigt... i vanliga fall tar d ca 10 dgr när ordern låg på 20 000:- så tog det lite längre tid än så.
    20.000??? Jösses! Wow avund ;)
    CARPE DIEM
  • Ylwa

Jag bor i stockholm, haninge..

härom natten såg jag på det okända medan jag gav lillen mat, och u det hemmet var det partylite-saker överallt. skitsnyggt

Svar på tråden Partylite