• Helgona

Partylite

Vi som älskar partylite kan väl samlas här o prata lite om dofter, partyn, nya produkter osv
    Försäljare eller vi som bara köper....alla är välkomna!

Jag är inte försäljare! Men älskar produkterna!
    I mitt galleri finns det jag har köpt på mig Oskyldig

CARPE DIEM
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 07:50:30:
    www.partylite.se
  • Svar på tråden Partylite
  • Helgona

Ska på spa visning ikväll! Tjooooo

CARPE DIEM
  • Ylwa

Åhh lyllos! Jag var på visning ikväll också, men en me&i-visning. De hade iof fina barnkläder men... njaee.. köpte en present till kompisen som fick en liten tös igår (som jag för övrigt fick kika på idag på BB - ljuvlig). Jag gillar i alla fall PL-visningar bättre!

• 03mamma

Fick hem grejerna från mitt party igår.. Och eh.. Har nog förhastat mig lite. Kaskaden passade inte alls så bra i mitt vardagsrum som jag hoppats på... Ville ha den i hörnet men så sa ngn att det kan bli brännmärken, att jag måste sätta den jätte långt ut från hörnet. Men då blir det ju inte som jag tänkt! Gahhh, besviken på att det int eblev som jag tänkt!

• veronicaermanbriks

Doften skogsglänta (eller något åt det hållet) är min nya favorit.

1+1 är 3..eller???
  • Ylwa

03mamma - måste man ha den längre ut från väggen än man har sina vanliga ljus, det är ju bara några centimeters säkerhetsavstånd i sidled, vad jag förstår. Det är ju längre uppåt, men har du en förlängningspinne så är det okej avstånd från taket... Vad står det i foldern du fick med din kaskad? Där borde alla säkerhetsavstånd anges, så lita mer på foldern än vad ngn sa...

• Helgona

Nej jag tror inte heller att du måste ha den särskilt långt från väggen. De är en ljuskopprunt ljuset den måste ju få plats o kanske 2-3 cm till....

CARPE DIEM
  • fialotta75

Någon som vet om man kan beställa grejor från förra årets katalog?

• mammika

Hej
    Jag behöver lite tips om en doft på aromamelts som inte luktar så starkt eftersom jag är känslig för dofter .
    Köpte jordgubb/rabarber på ett ljusparty men kan bara tända ett tag sen doftar det alldeles för starkt för mej .

• OU812
    mammika skrev 2007-05-13 19:08:51 följande:
    Hej Jag behöver lite tips om en doft på aromamelts som inte luktar så starkt eftersom jag är känslig för dofter . Köpte jordgubb/rabarber på ett ljusparty men kan bara tända ett tag sen doftar det alldeles för starkt för mej .
    Unwind kanske...
  • Helgona
    fialotta75 skrev 2007-05-09 10:17:40 följande:
    Någon som vet om man kan beställa grejor från förra årets katalog?
    Nej tyvärr, de flesta saker har utgått. Enstaka saker finns säkert kvar. Prova...
    CARPE DIEM
Svar på tråden Partylite