• Helgona

Partylite

Vi som älskar partylite kan väl samlas här o prata lite om dofter, partyn, nya produkter osv
    Försäljare eller vi som bara köper....alla är välkomna!

Jag är inte försäljare! Men älskar produkterna!
    I mitt galleri finns det jag har köpt på mig Oskyldig

CARPE DIEM
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 07:50:30:
    www.partylite.se
  • Svar på tråden Partylite
  • Helgona

hihi ja o i Lyxfällan häromsistens så hade hon Retro på bordet ;)

CARPE DIEM
  • OU812

20 000... Var hittar man såna värdinnor? Drömvärdinnan... Har också nyligen startat som konsult. Haft tre visningar än så länge.. Hemskt kul, och det bästa är att det är relativt lätt att tjäna pengar. Och jag har en superbra enhetsledare som förut var min konsult..

• Gaja

ja jag har inte hållit på att sälja nu på ett tag får inte tag i kunder känns så trist men mina vänner är för snål och har ingen stor släkt så det skiter sig men jag hoppas att det ska vända någon dag för jag tycker det är hemskt kul

• Ylwa

Gaja - visst är det trist när man inte hittar värdinnor utanför sin vänskapskrets. Och jag förstår att de inte vill köpa hur mkt som helst. Antar att det gäller att hitta ett bra sätt att sälja in värdinneskapet så att det är många som vill ha visning hemma hos sig. Jag står också mer eller mindre utan värdinnor men har ju, som sagt, legat lite lågt i och med graviditeten. Hoppas på bättring nu, ska verkligen lägga tyngd på hur mycket man har att tjäna på att vara värdinna.

Tycker att dessa ljus säljer sig ganska bra själv. Får man titta och lukta på dem så berättar ju de allt som behövs!

• Carra78

Undrar när ni som blev nya Partylite konsulter fick era papper osv ifrån Partylite. Skickade in mina den 11 april, men inte fått ett enda papper av dom. Behöver beställa, lite kataloger, beställningslappar, pennor, samt de nya dofterna och lite produkter ifrån sommarnyheterna.

• fler som jag

Hoppla... Vi brukar inte handla för 20.000:- men runt 10.000:- brukar våra ordrar ligga på. då den låg på 20 så var vi MÅNGA som beställde mycket.
    Själv har jag nyss packat upp 2 stormlyktor - Global Fushion samt massa annat snyggt! Nu känns det som ett nytt hem ett tag till...

• Ylwa

Carra78 - är det ditt startpaket du väntar på? Jag kan inte svara på hur lång tid det brukar ta, min gruppledare hade startpaket hemma så när jag skrivit på mina papper så tog jag med mig ett sådant paket hem. I det paketet ingår det ju rätt mkt - som kataloger och beställningslappar.

Borde dock också ta mig i kragen och beställa sommarens doftprover och sommarkatalogerna. Mycket smarrigt är det ju som kommer =)

• Carra78

Men jag har redan fått mitt startpaket och haft ett party, samt fått hem dom grejerna. Men har visning på närmare 30 personer snart och behöver få hem lite mer grejer. Vill också kunna beställa sommardofter och annat.

• Twilight

Då hoppar jag in o frågar här... Första gången jag var på en Partylitevisning beställde vi och betalade vid leverans. Sakerna kom väldigt fort...

Nu senast så beställdes inte varorna förrän vi betalat o vi har väntat över en månad o fortf inte fått några ljus.

Vad är det som gäller nu? Måste man betala INNAN beställningen skickas in?

♥A&J... Och mamma♥
  • OU812

Carra78 - du kan beställa sommarkataloger och nya dofter redan nu på CBC.

Twilight - Som regel brukar man betala varorna innan beställning ja, pga att vi konsulter måste betala i förskott. Antingen via giro och faxa kvitto samt beställning eller omman betalar via autogiro så drar de pengar från kontot inom 24 timmar efter att man lagt sin beställning. Det kan ju vara ganska stora summor som det handlar om. Jag har iaf inte råd att lägga ut för varorna då skulle jag inte kunna hålla på med detta.

Ring till din konsult och fråga. Ibland kanske någon produkt är restnoterad och de väntar in den. Bara hoppas det är så och att ni inte blivit lurade av en oseriös konsult som jag blev på min första visning jag var på. grrr

Svar på tråden Partylite