***Kalmar-Tråden***
Hey hey =)
Får en gammal kalmar bo oxå kika in =)
Har bott i kalmar i hela mitt liv men flyttade för 4 år sen. Mina föräldrar bor kvar och min bror.
Vi håller på med IVF =) Andra försöket. Ruvar just nu
Hey hey =)
Får en gammal kalmar bo oxå kika in =)
Har bott i kalmar i hela mitt liv men flyttade för 4 år sen. Mina föräldrar bor kvar och min bror.
Vi håller på med IVF =) Andra försöket. Ruvar just nu
Tack så mycket =)
Hmm lite nyfiken va jobbar ni med förresten där i kalmar ???=)
Hallå hallå =)
En toppen valborg här. Fick reda på att vi fick ett + igår på stickan ;)
Hallo =)
Hoppas de går bra för alla.. =)
Själv njuter jag här hemma och inte :P Mår illa ganska mycket.. Har ont i magen och yr i skallen en del men fasen d är det värt må jag säga =)
Hola =)
Var ett tag sen nu jag kikade in... Hmm kan inte skriva in BF än då jag inte vet riktigt. Ska först kolla VUL på kliniken i falun där vi gjort provrörsbefruktningen. Sen ska jag ringa till MVC här i ludvika.
Hmm ska åka ner till kalmar ett par dagar i sommar tänkte jag =) Det är de bästa med kalmar så är de sommaren =)
Haha om jag gör ja du... Arg som ett bi och hulkar för de flesta dofter... :P Så nog känner jag av det... Har lite ont i magen i mellan åt men de gör ju plats där inne så =)
Japp kalmar är en underbar sommarstad... =) Blir härligt att strosa runt och käka glass inne i stan. Kanske sitta på athenas uteservering och käka mat =) *längtar*
Någon som var å kikade på blackrace i kalmar =)
NEDRÄKNING TILL START:
------------------------
Miasunset 1 vecka kvar
sweetyz börjar i maj-07
HAR BÖRJAT:
------------------------
Lilla Ia försök 2 BIM 21/5.
babyboom nr 1 BIM 22/5
lilla gumman 85 BIM ???
The Luckiest BIM ???
GRAVIDA:
------------------------
Lizard 19 BF 2/1 08 (?)
FÅTT BARN:
------------------------
annikandy 11/5-07 Pontus (andra barnet)
Kryssning viste jag inget om men nej d tror jag inte =)
Blir så sjösjuk ;)
Haha jaså.... Ja vi får se va de säger på MVC men d märks väl =)
Har ingen tid än.. Eftersom jag har gjort provrörsbefruktning vill de kolla upp ett vul på den kliniken först som är nästa vecka och efter det ska jag ringa till dem =)
Hallo =)
Ja jösses nu har man inte varit inne på ett tag.... =)
Här rullar det bara på... Är så arg som ett bi. Folk har sagt till mig flera ggr att jag inte behöver bli så irriterad men jag kan inte hjälpa det :P Haha men de får de ta nu....
Har jobbat natt nu 2 nätter ha 2 kvar men de har funkat kanon.... Har gått in i vecka 9 nu så det rullar på =)
Hoppas allt bra med er andra där nere i kalmar =)
Godmorgon =)
Här är de upp å ner. Fortfarande har man ett liv i magen som växer. Men blödde förra veckan och fick åka in till akuten. Men allt var oki. Men ska på en extra undersökning i veckan som kommer för att kolla så allt är bra till 100%. Men man e bra nervös får jag säga =)
Här är en på ruvning =) Gick in i vecka 12 nu =)
Bergavik där gick jag i skola när jag var liten till nian. Hua bra ställe ju...
Tittade lite på hus igår i kalmar bara för skojs skull. Men herre gud vad de är dyra. Men hittade ett fint i rockneby =) Fast vi trivs bra i dalarna och känns skönt att besöka kalmar bara då och då =)