***Kalmar-Tråden***
hej hej är också en kalmar tjej som planerar att starta bebisverkstaden nu i maj. Hoppas så att man kommer att plussa snabbt :)
hej hej är också en kalmar tjej som planerar att starta bebisverkstaden nu i maj. Hoppas så att man kommer att plussa snabbt :)
Tack så mycket :)
Jo jag slutade med pillerna i april så jag får se hur lång tid det tar innan mensen kommer igång hoppas inte att det tar så lång tid. Jag är lite otålig :)
jo man hoppas att det går snabbt och att jag helst plussar nu i maj :)
Jag är 23 eller snart 24.
Är lite orolig har haft livmodersinflammation så nu går jag och nojjar mig för att jag aldrig kommer att kunna bli gravid. Men men man får väl bara vänta och se.
Jag jobbar. Själv?
nä man kan inte sluta tänka på det. Sen får man inget riktigt svar på om det kan leda till sterilitet. Jaha själv jobbar jag på öland men har sökt till högskolan nu så man får se om man kommer in :)
funderar på sjuksköterska men är även inne på turismutbildningen. Tycker att det är väldigt svårt att veta vad man vill bli :)
Lizard19 såg att du var född i skåne ;)
Är själv ifrån kävlinge. Flyttade upp till kalmar då jag träffade kärleken. Jag jobbar som undersköterska på öland men hoppas på att komma in på högskolan nu till hösten.
Lizard 19 grattis ;)
Hoppas allt går bra.
Började med Äl-stickor idag och det visa pos. Så nu jäklar ska jag bara bli gravid :) har kört med varannan dag metoden hoppas att den funkar.