***Kalmar-Tråden***
hejsan.. här kommer en till kalmarbo med bebisplaner :)
hejsan.. här kommer en till kalmarbo med bebisplaner :)
hej och tack =) joda vi har precis börjat..är på första försöket efter p-piller stopp. Om mensen är påväg nu så är det snart dax för andra försöket.
Kan ni inte göra en liten presentationstråd och lägga i "topicen" så man får lite info om vilka alla är ? :)
ha en bra dag
Miasunset: ja en egen tråd som är länkad där uppe. Så om man int kommer ihåg vem som är vem så är det bara att kika in där istället för att sufra runt på allas presentationer :P
vad har ni gjort idag måntro?
annikandy: Grattis.. Jättesöt liten gosse.
NEDRÄKNING TILL START:
------------------------
Miasunset börjar ev. hösten -07
HAR BÖRJAT:
------------------------
sweetyz börjar i maj-07
Lilla Ia försök 2 BIM 21/5.
babyboom nr 1 BIM 22/5
lilla gumman 85 BIM ???
GRAVIDA:
------------------------
Lizard 19 BF 2/1 08 (?)
FÅTT BARN:
------------------------
annikandy 11/5-07 Pontus (andra barnet)
tar bort mig ett tag o kommer tillbaka när jag vet mer. hej så länge =)
NEDRÄKNING TILL START:
------------------------
I´m back :)
HAR BÖRJAT:
------------------------
sweetyz börjar i maj-07
Lilla Ia försök 4 BIM 19/7
babyboom nr 1 BIM 18/7
lilla gumman 85 BIM ???
GRAVIDA:
------------------------
Lizard 19 BF 2/1 08 (?)
The Luckiest BF 8/1-08
FÅTT BARN:
------------------------
I´m back :) så skulle det vara :P
NEDRÄKNING TILL START:
------------------------
HAR BÖRJAT:
------------------------
sweetyz börjar i maj-07
Lilla Ia försök 4 BIM 19/7
babyboom nr 1 BIM 18/7
lilla gumman 85 BIM ???
GRAVIDA:
------------------------
Lizard 19 BF 2/1 08 (?)
The Luckiest BF 8/1-08
FÅTT BARN:
------------------------
Lilla Ia: Tackar :) joda jag mår fin fint. Nu när missfallsrisken har minskat drastiskt så det känns det toppen. :P Nu längtar jag bara tills magen börjar bli stor =)
Tack ska du ha Miasunset =P
Vad gör alla kalmarbor en (regnig) dag som denna? Själv tar jag det lite lugnt.. Börjar inte jobb förräns klockan 2. Nehe dax för frulle nu =)
Nu har jag kommit hem från jobbet.. börjar vid 6 imorn bitti så blir snart sängen :O) Jaså spelar du poker. Är du nåt bra då? ;) har aldrig gjort det på nätet. men det är kul tillsammans med lite vänner =)
lilla ia.. tycker jag låter som en bra idé. För många går det ju lättare om man försöker att inte tänka på det så mkt..Fast det är svårt ;)
jag tror det bara är bra.. Vi hade inte den blekaste om ägglossning o sånt.. Vi bara slutade med p-pillerna o så vips tog det sig på första försöket =)
Ohh vad mysigt med en månads semaster ihop.. Jag får nog ingen för vi var tre månader i thailand o har inte varit hemma så länge efter det. jag får leva på minnena :P
Mia sunset: Det blir inte dyrare att bygga nytt än att köpa en villa i kalmar nu. Vi letar febrilt. Antingen bygga eller köpa. Men det är inte billigt o vi skulle helst vilja flytta NU. åtmisntone innan bebben kommer.
OH 3 miljoner. inget för oss isf. Får aldrig lån på så mkt pengar.Knappt hälften kanske.. men men.. man får se vad som händer. jag har sett fina nyckelfärdiga hus runt lite drygt 1 miljon. sen ska man bara ha tomt o så, så det borde kunna gå att fixa för ca 1.5 :) det tror o hoppas jag på iaf :)
Hoho.. vad gör alla kalmarbor egenligen? inget ös alls här ju :)
Hoho.. vad gör alla kalmarbor egenligen? inget ös alls här ju :)
jag har precis kommit hem från jobbet.. ska snart gå å nana för jag börjar vid 6 imorn bitti igen.. så jag kikar bara in o hoppas alla får en trevlig kväll
Lilla Ia.. ett plus är alltid ett plus.. jag hade också bara svagt i början =)
Grattis =)))
NEDRÄKNING TILL START:
------------------------
Miasunset börjar hösten -07
HAR BÖRJAT:
------------------------
sweetyz började i maj-07
babyboom nr 1 BIM 18/7
lilla gumman 85 BIM ???
GRAVIDA:
------------------------
Lizard 19 BF 2/1 08 (?)