Inlägg från: Miasunset |Visa alla inlägg
  • Miasunset

Lizard19:
    Kelt ok, skriv in den när du vet :) Ja visst är Kalmar härligt på sommaren! Hur käns det med graviditeten, känner du något av den ännu?

• Miasunset

Lizard19:
    Haha, måste vara härligt att känna förändringarna i kroppen! Nu fick du mig att längta till sommaren ännu mer :)

• Miasunset

guppi86:
    Men han har iaf sagt när han kan tänka sig att börja, det betyder ju att han är sugen iaf. Då kan det ju tänkas att han blir redo och vill börja tidigar :) *Håller tummarna*

• Miasunset

Ändrar min nedräkning:

NEDRÄKNING TILL START:
    ------------------------
    Miasunset 1 vecka kvar
    sweetyz börjar i maj-07

HAR BÖRJAT:
    ------------------------
    Lilla Ia försök 2 BIM 21/5.
    babyboom nr 1 BIM 22/5
    lilla gumman 85 BIM ???
    The Luckiest BIM ???

GRAVIDA:
    ------------------------
    Lizard 19 BF ???
    annikandy BF 19/5 (andra barnet)

• Miasunset

Ändrar lite till nu när Pontus har tittat ut :)

NEDRÄKNING TILL START:
    ------------------------
    Miasunset 1 vecka kvar
    sweetyz börjar i maj-07

HAR BÖRJAT:
    ------------------------
    Lilla Ia försök 2 BIM 21/5.
    babyboom nr 1 BIM 22/5
    lilla gumman 85 BIM ???
    The Luckiest BIM ???

GRAVIDA:
    ------------------------
    Lizard 19 BF ???

FÅTT BARN:
    ------------------------
    annikandy 11/5-07 Pontus (andra barnet)

• Miasunset

annikandy:
    Oj redan en vecka... ja det går fort! Hur tar Alicia jobbet som storasyster, ingen avundsjuka eller så?

Här är allt bra. Solen skiner ju idag då blir man automatiskt lite piggare :)

• Miasunset

annikandy:
    Ja, det är lite nervöst. Funderar på om vi tar rätt beslut och om vi verkligen är redo... samtidigt som jag längtar ihjäl mig tills man har den lilla på magen :) Men det är vär bara normalt att tänka så antar jag, det är ju ett stort steg att ta.

Jag såg bilderna på Alicia och Pontus, de var verkligen jättesöta tillsammans :) Du kan skatta dig lycklig som fick en av varje sort, vill jag me ha.

• Miasunset

annikandy:
    Skönt att veta att det inte bara är jag som har de tankarna. Tror det är bra att man har de tankarna. Det betyder ju att man tänker igenom det ordentligt och inte kastar sig in i något som man senare kanske skulle ångrat.

Tack:) Har faktiskt hittat dem på Tradera jättebilligt! Då går det ju inte att låta bli! Vi har dock svårt för att bestämma oss för vilken vagn vi ska ha... men då är det ju bra att jag inte är gravid än... har ju lite tid på mig att tänka :)

Svar på tråden ***Kalmar-Tråden***