***Kalmar-Tråden***
babyboom nr1: Tack för välkomnandet! Ja, här har ÄL varit med, och mysande har det blivit... Hoppas verkligen att det tar sig för oss nu!!!
babyboom nr1: Tack för välkomnandet! Ja, här har ÄL varit med, och mysande har det blivit... Hoppas verkligen att det tar sig för oss nu!!!
Vad händer här? ni som har semester, vad hittas på? Ni som inte har det än: Jobba inte ihjäl er, ni får säkert semester lagom till finare väder...
babyboom nr 1: 2 dagar....skönt!!!!! Hihi...har funderat när jag varit nere på stan om jag sett dig men inte vetat...skoj!
babyboom nr1: Jag förstår helt och hållet att du vill vara anonym! Ganska skoj att vi kanske gått rakt förbi varandra utan att veta...spänning i vardagen!
Nej inga symptom alls här... inte minsta lilla ens. Jaja...du då? Semester nu va? Symptom?
Välkommen tillbaka Miasunset! Det har varit rätt så lugnt på tråden som du ser...en del har väl jobbat, en del har varit borta, som du.
Hade räknat fel då när jag var mitt uppe i flytten. Upptäckte igår att jag har BIM på torsdag. Har inte testat och känner absolut inga symptom alls. Själv då? Håller tummarna!!! Skönt att komma iväg lite för dig, var ska ni? ( om du vill berätta förstås)
Helt sant! Inget rött=allt hopp i världen.
Tjejer! Svagt streck på testlagrets test imorse! Kolla mitt galleri, starka bilder! Kommer inte att kunna tro på det förrän det blivit starkare, men.... iiiiiihh!!! *hoppar upp och ner*
Tack! Ska nog ner och införkaffa ett CB under dagen. Har ju hur många test som helst från Testlagret, men det känns säkrare med ett CB för dubbelkoll!
The Luckiest: Tack! Så skönt att höra!
De var slut, men testade med Preg, fick ett plus där med!!
NEDRÄKNING TILL START:
------------------------
Miasunset börjar hösten -07
HAR BÖRJAT:
------------------------
sweetyz började i maj-07
babyboom nr 1 BIM 18/7
lilla gumman 85 BIM ???
GRAVIDA:
------------------------
Lizard 19 BF 2/1 08 (?)
Lilla Ia BF 28/3-08
FÅTT BARN:
------------------------
annikandy 11/5-07 Pontus (andra barnet)
Jag vet, det är helt otroligt!!!
Har ätit hemskt mycket, varit så fruktansvärt hungrig senaste veckan. Idag började jag må illa....Inte på morgonen, mer under hela dagen, känner av en timma eller två innan jag blir hungrig att jag börjar må illa, och med tanke på att ajg är mycket hungrig, så...
Är rätt trött och seg med. Men väldigt glad!!!
Hur är det med dig då?
Gud vad kul att han är med på noterna nu!!!
Kanske får ta och boka in en fikaträff under hösten, förresten?
babyboom nr1: Tack igen, du vet att jag håller tummarna åt dig!