Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Fröken85

Jag är här... Självklart!

• Fröken85

Thulan: Vi har renoverat och målat hela dagen. Är skittrött i armarna och ont i händerna. Men fint blev det!
    Vad har ni andra gjort?

• Fröken85

Thulan: avskyr söndagar? Men de so är så sköna... Bara slappa hela dagen ju... Varför hatar du det gumman?

• Fröken85

thulan: okej då... jag kan nog hålla med dig när du säger det så...

• Fröken85

thulan. Jag vet inte ens om jag har äl... Man borde kanske köpa tester och sen känna efter i kroppen när det ger utslag på stickan, så kanske man lär sig hur det "känns"... Eller???

• Fröken85

skrutt: Ja det va så jag menade... Att lära sig känna när man har det genom att testa sig och känna efter när det visar på stickan. Men just nu orkar jag inte.. Kan vänta tills i höst tänkte jag....

thulan: Ja, det vore ju bra att vea att man har det innan verkstan sätter igång. Men till hösten ska här testas... *haha*

• Fröken85

Hej igen tjejer!

Ikväll blir det väl en tidig kväll i sängen... Ska upp tidigt och jobba från 8-21.. SÅ det blir en tuff dag (2 olika jobb)... Tänkte ta mig en kopp te och sen en dusch....

Lusse: du skrev att det va krångligt med 2 trådar... Vi tänkte väl mer ha den andra tråden som en lista-tråd och denna som en diskussionstråd för oss "gamla"... Eller, är det jag som fattat fel?

Cia: Hoppas din sambo ändrar sig.. Det tar ju död på en att längta såhär mkt som man gör... Å du längtar efter både bröllop å bebis... Måste vara jättejobbigt... Håller tummarna för dig tjejen...

Ang. Gudföräldrar/faddrar... Förresten, det är väl samma sak eller? Jag skulle absolut ha min syster och min bror som gudföräldrar till min 1a.. Får man ha syskonpar, förresten? Sen kanske sambons syster med man till 2an? Vet inte riktigt.. Eller kanske våra bästa vänner till 1an... Gud, va svårt. Har aldrig tänkt på det innan...

• Fröken85

cia: Fy så tråkigt... Hade inte läst inlägget när ja skrev det förra... Men hoppas iaf att han ändrar sig... Det verkar som att de där filurerna av manligt kön behöver lite tid på sig.... Vi får väl snällt vänta helt enkelt...

• Fröken85

skrutt: Jo, baka du å skicka ut lite gott till oss... Jag tar gärna emot min kaka i inboxen.. hihi...

lusse: hahaha... min sambo skulle aldrig våga hålla i ett barn... hoppas det ändrar sig tills det är dags för honom....

Svar på tråden SYLTFISK