Inlägg från: Fröken85 |Visa alla inlägg
  • Fröken85

SYLTFISK

Näe du gumman, nu ska jag gå å lägga mig! Börjar bli trött i ögonen nu...

Vi "hörs" väl imorgon kanske! Jag jobbar kväll/natt men finns väl här på dagen!

God natt tjejen!

• Fröken85

Lusse: men den verkar väl bra. tur att din pappa kunde fixa rosten ju!

• Fröken85

Skrutt: Jag kan inte hitta de nya färgerna på hemsidan, men de dyker väl upp snart! Vi valde ceroxen för den känns lite mer rejäl än CCn, eftersom vi kommer bo på landet så känns det viktigare. Sen har den svängbart styre oxå som jag bara vill ha..... Just nu är vi nog inne på svart eller java. Lite tråkigt, men man vill ju att vagnen ska vara "modern"kanske även till nästa barn. Sen blir det nog en Scooter å då kan man ju vara lite mer modig i färgvalet. Typ jungle pink... VILL HA!!! Å förresten, min längtan känns oxå OLIDLIG.... Men 3 månader kvar, sen kör vi på för fullt!

Lusse: Jag kom precis ur duschen å väntar på en kompis. Sen börjar jag jobba vid 18 så jag åker väl vid 17. Så det är lite lat-dag just nu...

Kanske ska laga någon mat idag oxå? Fy vad jobbigt.... Annars får jag väl äta rester från kylen kanske... Får se!!!

• Fröken85

Skrutt: Ja tänk om alla plussade samtidigt. Shit, va roligt!
    Förlåt om jag inte kommer ihåg men vad vägde du sist?

• Fröken85

Lusse: Mina planer för helgen är jobb jobb jobb. Har ingen fritid alls känns det som. Men efter helgen är det en veckas slit till med ännu en natthelg och sen har jag semester!!! Så det klarar man ju av! Sen är ju sambon borta hela denn och nästa helg så det blir väl en hel del fl för mig!

• Fröken85

Skrutt: Ja då förstår jag att det känns bra! Jag ska oxå försöka vara riktigt duktig i helgen så kan man ju hoppas på ett kanonresultat på måndag. Tyvärr är det ju så att jag oftast går ner i veckan sen upp på helgen igen... Tråkigt, men sant...

• Fröken85

Nu åker jag å jobbar, så ni får ha det så bra här ikväll syltisar!!!

• Fröken85

Skrutt:jag svarade på tråden!!!
    Min sambo är som din är det gäller IKEA!

Cia: Ja visst var det konstigt att han inte ville göra det... hihi

Nu vaknade man halv 2 efter en hård natt på jobbet. Ska ta en promenad med vovvarna nu, sen blir det frukost å sen är det nästa lagom att göra sig iordning för jobb igen... Blä... Men det blir fina pengar!

• Fröken85

Thulan: Ja power meet ja, det var ett par år den man var där nu! Hände väl ett par gånger i 15-17-årsåldern... Massa fulla raggare.. hehe. Hoppas du trivs!

Frila: Vad jobbigt med din vän.. hoppas det kan ordna sig för henne! Men visst är det underbart när man får sådana kvällar med sina tjejer!

Yoyna: Natt för dig oxå då! Jag kom precis hem efter en ovanligt lugn kväll på jobbet. Om jag säger lugn kväll/natt på mcdonalds så menar jag ju inte att det inte finns något att göra utan att det är mer hanterbart än vanligt, ja ni förstår!
    Nu ska jag försöka sova lite för imorgon börjar jag jobba 16.00 igen...

Men jag säger nog inte gd natt till er utan god morgon istället!

• Fröken85
    VIKT-LISTAN

Fröken85
    - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v28: 64.7 - totalt: -1.4
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v27: 56.8 - totalt: -0.6
    Luscious - Startvikt v25: 74.3 - målvikt: 67 - vikt v27: 76.0 - totalt: +1.7
    Yoyna- Startvikt v25: 72 - målvikt: 65 - vikt v26: 69.0 - totalt: -3
  • Fröken85

Lusse: Nämen, ska du fuska... hihi... Jodå, det går neråt efter min lilla uppgång v 26.... Bara 4.7 kg kvar nu!

Har sovit så dåligt inatt. Kunde inte somna igår eftersom jag jobat lördagsnatten... Så jag somnade vid 6 imorse å har halvsovit i soffan sen dess. Nu ska vi ta tvätten å det är väl ty det vi kmmer göra idag! Du då?

• Fröken85

Lusse: Jag å sambon har oxå årsdag den 8 oktober. Haha, va kul!!! ( Å jag fyller år den 22 sept!!!) Jag vill ha fin födelsedagspresent!

Kom hem från jobbet nyss så nu är jag allt lite trött i kroppen. Det var sjukt mycket att göra idag oxå!

Grattis till alla som kommit in på utbildningen å grattis till Lusse för det härliga resultatet på vågen!

• Fröken85

Yoyna: Vad tråkigt att du inte kom in på din utbildning... Men ge inte upp din dröm. Du får söka igen och igen, men till slut kommer du lyckas!!!!

Å här dök mensen upp idag... Bara augustimens och septembermens kvar å sen ör vi igång. Shit, det börjar vekligen närma sig!!!

God natt syltisar!!!

• Fröken85

Skrutt: Grattis till ny bilen... Ni kommer nog trivas mycket bra med den! Jag har hört mycket bra om just den bilen!!!

Hoppas att din sambo är redo att köra på när pillrena tar slut!!!

• Fröken85

Hej tjejer! Ett tag sen jag tittade in här, men jag har haft mycket för mig. Men nu är det semester i 3 veckor!

Skrutt: Vilken härlig möjlighet med resan... Jag tror faktiskt att jag hade tagit den chansen och väntat ett par månader med bebis!
    Tänk vilken upplevelse at ha med senare i livet och sen  skulle det ju vara kul med en liten bebbe med en "Made in Africa"-stämpel i rumpan... 'hehehe'

Lusse: Go for it! Kör på med bebis, det kommer du aldrig ångra tror jag!!! Å jag hoppas verkligen att du hittar en lägenhet snart!

Cia: Va jobbigt med svärföräldrarna å vagnen... Men jag tror att de bara blev glada av att ni planerar att skaffa barn någon gång! Alla barnbarn är väl välkomna!

Svar på tråden SYLTFISK