• Frila2

SYLTFISK

Vi har samma smak du och jag, skrutt.

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-07 22:10:47 följande:
    Frila: Ja hehe! Tycker den var så himla stilren! Åhh vill så gärna åka å kolla, men men.. Är ju förståndígt att vänta med att flytta men ändå..
    Fast om den stannar på 2,0 miljoner (det gör den ju inte) så kommer den bara kosta 7,500 i månaden med fullt lån, ränta + amortering. 
    Jag älskar så stilrena lgh, älskar vitt grått och svart.
  • Frila2

Nej, inga misstankar om tvillingar. Inga tvillingar alls i varken min eller sambons släkt.
    Du själv lusse?

• Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-07 22:27:54 följande:
    Frila: Ja jag vet, men det dumma är att i det är inte avgiften till bostadsrättsföreningen inräknat, den var på 4000 nånting... Så det blir ju lite mer!Lusse: Javisst är den! Hehe ja 2 får lätt plats =) sen finns det gått om plats för skötbord mm i det stora badrummet, perfekt! hihi. Ang. tvillingar så har vi det i släkten men jag tror nog inte jag kommer få det. Jag tycker det vore jättehäftigt med tvillingar men vill nog helst ha en åt gången! =) Känns lite stressigt med 2 på samma gång. Själv då?
    Fast det ska vara medräknat. Det var det tidigare iallafall. Men det kanske är ändrat eller borttaget på denna lgh? Det stämde nämligen när vi köpte vår.

En åt gången är nog bättre om det är första barnet. En kompis fick två tjej och de var deras första barn. Det blev en jättechock för dem då men två spädbarn. Allting var ju nytt men det blev dubbelt så jobbigt.
  • Frila2

Glömde skriva att de är jätteglada för tjejerna nu men det var ett jobbigt första år.

• Frila2

En mjukstart är kanske bra så att ni mitt i "akten" slipper höra sambon säga: vänta, har du ägglossning idag? *paniken lyser i ögenen* ska bara hämta en kondom!

• Frila2

Oj, förstår att du är nervös. Jobbigt att vänta på ett så slutgiltigt besked som det.
    Håller mina tummar.

• Frila2

Nej, hur ska du kunna sova? Jag hade inte kunnar göra det heller. Bra att du kan bli distraherad imorgon.

Godnatt Fi.

Svar på tråden SYLTFISK