• Frila2

SYLTFISK

Kanske ska köpa persona nu när jag fått en dagtissjobb. Då kommer jag ju gå upp tidigt nästan varje dag igen. Vårt system funkar ju nu också men det är fler osäkra dagar eftersom man inte vet riktigt utan bara beräknar. Det med att kunna använda den omvänt är ju riktigt bra. Ska kanske köpa en efter sommaren.

• Frila2

Nej, det är väl inte riktigt vår styrka att inte hoppas och längta direkt

• Frila2

Usch, det låter som om du haft en jobbig dag och det låter inte som om imorgon blir så mycket bättre heller. Måste du läsa boken imorgon eller kan du skjuta upp det en dag.

Förstår precis vad du menar ang. personan.  Tvinga honom fatta beslut ang med eller utan kondom

• Frila2

Du hade precis gått och lagt dig ja.
    Jaja godnatt

• Frila2

Cia: hur går det?
    Dåligt tecken att hon inte skrivit på ett tag?

Skrutt: bra namn på tråden!

• Frila2
    enlitenbitkaka skrev 2007-05-08 17:53:40 följande:
    Eller så gråter hon glädjetårar
    Hoppas verkligen på det.
  • Frila2
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 17:56:33 följande:
    Frila: Hehe ja eller hur, lite fiffigt iallafall =) Hur står det till med dig idag då?Lusse: Ja vi hoppas på att det är glädjetårar!
    Nu är jag frisk. Kan tom prata idag. Var så hes att jag tappade rösten i förrgår. Men nu mår jag mycket bättre, ska jobba imorgon igen.
    Själv då? 
  • Frila2

Ja, just det ja. Hade glömt det. Undrar om hon fick besked innan golfen?
    Trist när plugget inte bara flyter på som det kan göra ibland. Ska nog sepå någon film eller så ikväll också.
    Imorgon ska jag åka till vänersborg, 12 mil, för att fika med två kompisar. Vi är lite knäpp men det ska bli kul. Är väl hemma vid 4 någongång och då måste jag sova eftersom jag ska till jobbet på natten.

Ska gå och handla lite nu. Hörs senare. 

Svar på tråden SYLTFISK