Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Haha va goa ni e! Men here goes:

Hej! Jag heter Evelina och är FL-ist. Har varit beroende sen Augusti -06.

Tack för era fina diagnoser! Skulle kunna va sådana där cystor. Har inte mer ont när jag kissar, böjer benen eller nåt sånt...

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Fi:
    Såg lite nya fina hemma hos-bilder.....tidernas häftigaste balkong måste ni ha! Är det dyrt med boende i Tyskland?
    Och så fina ni var, verkar va ett riktigt drömbröllop ni fick uppleva! Vad är det för klänning du har?

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-05-02 19:02:20 följande:
    Jag söker bm-utb. nu faktist! Hoppas av hela mitt hjärta på att komma in till hösten, eller senast efter nyår!
    Åh, ska hålla alla tummar och tår för att du kommer in!

Vem var det som gjorde HP här inne nu i vår? Nyfiken på om någon fått tillbaka svaret.
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-02 19:49:44 följande:
    Vilka fina klänningar!! Har ni alla tänkt gifta er i kyrkan? Fi, förstår att du gjorde det. Jag känner inte alls för det, gillar inte att vara i centrum på det sättet och vill hellre gifta mig borgligt och ha en liten fest efter. Bara de allra närmsta. Idag är det greys anatomi! Gillar onsdagar.  
    Vi är också sugna på strandbröllop...men då i Västindien. Eller ett sommarbröllop utomhus någonstans med familjen och de närmasta vännerna!
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-02 20:25:26 följande:
    Vi flyttar in diskussionen från starta-tråden hit igen. Va ju ändå bara vi gamla som tjatade.Iallafall; den här vagnen vill jag ha:*Smidig men stabil vagn, som inte är för tung*4 lika stora hjul*Gärna sittvagn med fullt liggläge så man kan ha en mjuklift i*Svängbart handtag*Gärna modell liknande ELs vagnarRopa gärna när ni har hittat den!
    Låter ju solklart som en Cango Nizza Förutom att den inte är så lik EL-vagnarna....
  • enlitenbitkaka

Men det här med svängbart styre....det är inte livsviktigt. Om man ser på ex. city crossen så är det så enkelt och smidigt att vända sittdelen att det nästan e löjligt. Så gillar man den ska man nog bortse från avsaknaden av svängbart styre och välja en sån

jag VILL ha barnen tätt men så kommer det inte bli...om vi skaffar första under utbildningen så vill jag gärna jobba lite när jag e klar innan vi börjar försöka igen.

• enlitenbitkaka

Blir så gnällig på sambon ang. det här med pillerstopp....och vilka förstår mer än ni?! Jag säger "Jag slutar med pillrena i augusti" han säger Okej...om jag frågar om han tycker det är en bra idé så säger han Nej utan att tveka.... *gråta*

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-02 21:12:31 följande:
    Låter ungefär som min sambo det... Gråter med dig tjejen... Men han vill väl ändå va? Fast han inte tycker du behöver sluta s tidigt eller?Men jag orkar inte ha dåligt samvete för att jag pushar min sambo nu. Vet ju att jag måste för att någonsin få en bebis... Känner ju honom så väl att jag vet att han blir överlycklig å en jättebra pappa när vi väl är där...
    Jadå han vill fortfarande....men han tycker det räcker att jag slutar med dem i januari....får väl kanske göra en kompromiss och köra sex kartor istället för 3st.....

Hur är din sambo då? Längtar han eller är han motvillig?
Svar på tråden SYLTFISK