SYLTFISK
Skrutt,
Ja, det är jobbigt. Men samtidigt är det ju ett tecken på att man är mänsklig.
lusse,
Jag väntar också på sambon. Han kommer hem imorgon eftermiddag men just nu känns det som en evighet.
Skrutt,
Ja, det är jobbigt. Men samtidigt är det ju ett tecken på att man är mänsklig.
lusse,
Jag väntar också på sambon. Han kommer hem imorgon eftermiddag men just nu känns det som en evighet.
Skrutt,
Ja, det är det verkligen
Han åker igen på måndag morgon.
Yoyna,
Ujdå, då måste ju jag vara jättekonstig i dina ögon som redan har en vagn som står i källaren och väntar
Yoyna,
Hihi
Varken jag eller sambon är direkt trendiga så för min del spelar det ingen roll om det kommit nya. Huvudsaken är ju att bebis har nåt att ligga i när man går på promenad. Det jag vill komma fram till är att jag bryr mig mer om det som ligger i vagnen än vagnen i sig
Yoyna,
Åh, var det hormonerna som spökade?
Självklart får man köpa vilken vagn man vill. Försöker bara övertala mig själv att jag har gjort rätt, gissar jag
Frila,
Det kändes som att jag gjorde mest nytta att sitta hos henne. Hon ville gå bort. Hade slutat äta, var i stort sett bara skinn och ben.
Träffade henne för första gången i onsdags men vi fick det där lilla "klicket" vi kom bra överens.
Idag ska jag försöka vara lite duktig här hemma. Stryka och kanske damma lite.
Vad ska ni hitta på idag?
Hej tjejer!
Är ni redo inför kvällen?
Här blir det lugnt. Bara jag, sambon och tv:n
Vi var på systemet och sambon frågade om jag skulle ha nåt. Då sa jag: Men jag är ju gravid då går det ju inte
Men sen kom jag på att man kan ju dricka så länge man inte vet om nåt, så det blev några cider
(Ja, jag är konstig, jag vet
)
Hej tjejer!
Jag gillade Serbiens bidrag. Tycker den är mäktig på nåt sätt. Gillade även Moldaviens bidrag.
Idag känns det som en typisk slappar dag
Fast det känns ändå som att jag vill hitta på nåt. Vi kanske åker till golfbanan och slår lite bollar.
Sist vi gick en runda så gick de flesta slagen åt skogen, men vissa gick riktigt bra.
lusse,
Ja, hon har verkligen bra röst
Fattar inte hur Ukraina lyckades få så mycket poäng, det var ju ett skämt om nåt!
Nä, jag har lektioner och både teori- och praktikprov kvar. Men jag får gå fadder-rundor med sambon.
lusse,
Än så länge är det roligt
Dock så vill jag kunna mer än vad jag kan t.ex. när jag går på banan. Kan bli lite sur när jag slår ett snett slag. Måste nog inse att jag inte är så bra som jag vill vara...än