• Cia80

SYLTFISK

Så det är här ni är tjejer *kramar om*

Jösses så svårt det är att veta vilken bil man vill ha! Det finns ju så många.

Försökte prata lite med sambon om att vi kan gifta oss nästa år, men det blev ett nej. Förstår inte hur jag ska orka vänta så länge, varken på bröllop eller bebisverkstad.

• Cia80

Skrutt,
    Nja, vi har bara provkört två stycken än så länge och båda funkar helt ok. Men vi måste titta mer och provköra mer, jag menar, man kan ju inte köpa första bästa

Det känns inte som att han kommer ändra sig. Han säger bara att det kommer gå fort. Men just nu känns det som en evighet.

• Cia80

lusse,
    Jadu, jag tror det är mest för att vi inte varit tillsammans så länge. Men fasen, känns det rätt så gör det (enligt mig).
    Tycker ibland det känns så orättvist. För det är alltid han som får sista ordet både när det gäller bröllop och bebis. Känns som att jag inte har nåt val än att vänta på honom. Det spelar liksom ingen roll hur mycket jag längtar.

• Cia80

Skrutt,
    Tror det kommer bli en hel del provkörning framöver

Fi,
    Det är väl det som är det stora molnet. Vi har ju haft distansförhållande sen vi träffades. Så vi ses bara på helgerna. Men förhoppningsvis så kommer han jobba i vår stad nu till sommaren. Så han kanske är lite rädd för att det inte ska funka i höst då vi kommer vara sambos på heltid.

• Cia80

Fi,
    Ja, inte är det roligt alla gånger men vad gör man? Han är ju mannen i mitt liv och jag vill aldrig förlora honom.

Fast lite konstigt kommer det nog kännas sen då vi kommer träffas varje dag, men jag har en känsla av att det kommer bli helt underbart!

lusse,
    Mjo, det är väl så.

• Cia80

lusse,
    Jadå, han vet mycket väl.
    Han brukar fråga varför jag har så bråttom. Men jag tycker inte att det är så bråttom, eller vad säger ni?

• Cia80

Fi och lusse,
    Det beror helt på när han är klar med det han måste bli klar med. Ev. slutet på nästa månad, om vi har tur.

Fast grejen är ju att vi måste veta rätt så snart om vi ska gifta oss nästa sommar. Dels så att vi kan underrätta våra respektive föräldrar så de kan börja spara och dels för att man snart nog måste börja boka.

• Cia80

Usch så grym han kan vara!
    Nu tittade han mig i ögonen och sa: Känner du dig redo? Jag svarade självklart:Ja.
    Då sa han: Men det gör inte jag.
    Sen var det inte mer med den saken.
    Ahhh...nu får vi prata om nåt annat tror jag tjejer. Annars blir jag bara ledsen.

• Cia80

lusse,
    Njae, det känns tveksamt att han skulle gå med på ett bröllop innan feb-09.
    Men som sagt, nu släpper vi det. Är ingen idé att ta upp det längre. Jag får som sagt drömma för mig själv.

Skrutt,
    Det var ingen glimt där inte.

Svar på tråden SYLTFISK