SYLTFISK
Haha va goa ni e! Men here goes:
Hej! Jag heter Evelina och är FL-ist. Har varit beroende sen Augusti -06.
Tack för era fina diagnoser! Skulle kunna va sådana där cystor. Har inte mer ont när jag kissar, böjer benen eller nåt sånt...
Haha va goa ni e! Men here goes:
Hej! Jag heter Evelina och är FL-ist. Har varit beroende sen Augusti -06.
Tack för era fina diagnoser! Skulle kunna va sådana där cystor. Har inte mer ont när jag kissar, böjer benen eller nåt sånt...
Fi:
Såg lite nya fina hemma hos-bilder.....tidernas häftigaste balkong måste ni ha!
Är det dyrt med boende i Tyskland?
Och så fina ni var, verkar va ett riktigt drömbröllop ni fick uppleva! Vad är det för klänning du har?
Fi:
Jättevacker! Jag drömmer om den här, ja drömmer är rätt ord: http://wannabemama.blogg.se/1177657707_marng.html#comment Vill också säga "I do" till min älskling...
Men det här med svängbart styre....det är inte livsviktigt. Om man ser på ex. city crossen så är det så enkelt och smidigt att vända sittdelen att det nästan e löjligt. Så gillar man den ska man nog bortse från avsaknaden av svängbart styre och välja en sån
jag VILL ha barnen tätt men så kommer det inte bli...om vi skaffar första under utbildningen så vill jag gärna jobba lite när jag e klar innan vi börjar försöka igen.
Blir så gnällig på sambon ang. det här med pillerstopp....och vilka förstår mer än ni?! Jag säger "Jag slutar med pillrena i augusti" han säger Okej...om jag frågar om han tycker det är en bra idé så säger han Nej utan att tveka.... *gråta*
ja jag får hoppas att han kommer på bättre tankar....kan ju få det i present imorgon....I wish! ![]()