Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Frila2 skrev 2007-05-06 18:47:26 följande:
    Hejsan.Ser bilden i mitt huvud, tillåt mig skratta åt dem jag med. Inser samtidigt att sambon skulle kunnat gjort samma sak.Idag är bebislängtan ganska lugn. Men det kommer väl..   
    "Det blir aaalltid vääärre framåååt natteeen...." vet du väl Frila...iaf min bebislängtan, den e som värst när jag ska sova Hade ju kompisen här igår med sin lille kille på 5månader....såååå go. Hjärtat smälter ju när han ler och skrattar åt en...

Ja dem ser rätt roliga ut...sambon hakar på, han som inte ens är en "sportkille"
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

God Morgon tjejer! Vaknar av sambons väckarklocka....jag går upp, han ligger kvar....*suck* Jag som ville sova längeeee

Vad har ni på schemat idag då tjejer?

Presens:
    Vad trist att ni in är "överens" i barnfrågan. Men ni får väl helt enkelt kämpa på och se hur långt ni kommer. Att leja bort en del av jobbet kanske inte är något alt.?  Ska hålla tummarna för er iaf!

Skrutt:
    Usch Håller även tummarna för att hästen ska bli bättre. Appropå hästar så längtar jag såååå.....kruxet är att hon jag ska hos har sin gård en bit utanför stan och jag har ingen bil just nu. *suck* Sitter ideligen inne på Hööks hemsida och kikar efter billiga saker

• enlitenbitkaka

Cia:
    Men ni spelar golf ihop eller? Jag försöker få sambon att ta några ridlektioner tillsammans med mig....får se hur det går   Hoppas han kommer på bättre tankar med bröllopet, Cia.

Nu står promenad med vovven på schemat, sen skolan i 2h och SEN ska vi ut på stan och titta på ringar....

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-07 10:51:00 följande:
    lusse,Nu går jag ju på golflektioner. Men när jag går fadder-rundor så går jag tillsammans med sambon. Han har ju grönt kort så då kan han vara min fadder Det hoppas jag med att han gör. Fast just nu känns det rätt så kört. Är ju fortfarande det där dilemmat att vi inte bott ihop. Så egentligen är han väl rätt så klok.Åh, så mysigt att gå och titta på ringar Själv ska jag jobba ikväll, roligare än så blir det inte här.
    Ja det är ju det som är kruxet....dem har ju rätt egenltigen. Sjutton att dem ska va så förnuftiga
  • enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-07 11:14:12 följande:
    lusse,Ja, hur lyckas de?För egentligen när jag tänker efter så är nog inte 2009 helt fel. Sen vet vi ju inte om det kanske blir bebis innan, som ni vet hoppas jag ju varje månad.
    Cia, vi hoppas alla varje månad....i smyg Nej rent praktiskt så borde vi inte börja försöka förän i slutet av sommaren/början av hösten då jag helst vill ha en maj/juni-bebis så man är ledig hela sommaren från skolarbete. Men vem sjutton orkar vänta

Men tror de flesta här inne kan skriva under att på att ju mer tanken fått smälta in ju mer sugna har våra "män" blivit....så ge inte upp än, Cia!
  • enlitenbitkaka

Det låter bra det, att du inte gett upp! Han kommer nog på bättre tankar...se till att umgås med bebisar och gå förbi bröllopsbutiker oooofta Hihi....sambon va så söt häromdagen!
    Vi var ute vid Vänern med våra vänner som har en liten kille på 5mån...dem hade glömt selen hemma så dem fick bära honom. Sambon tog på sig uppdraget att bära det tomma babyskyddet..... när jag sa "älskling, den klär dig" så skrattade han bara åt mig

• enlitenbitkaka
    Cia80 skrev 2007-05-07 12:20:08 följande:
    lusse,Åh, tänk om sambon kunde säga det till mig...snart.Stolarna ser jättefina ut! Vad duktig du är!
    Det kommer han göra! Ha så bra på jobbet!
Svar på tråden SYLTFISK