Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-05-02 21:50:06 följande:
    Nu loggar jag av för idag. Ska göra lite skolarbeten ikväll tänkte jag. Sov så gott vänner! Tack för att ni finns här...
    Sleep tight!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Så ni har redan valt ut Vart ni ska gå? Me too....ska gå hit om dem har plats då: http://www.praktikertjanst.se/templates/PageStartExternal____7042.aspx

Sen står det på deras hemsida att dem inte gör Köns-UL så då vet jag inte vart jag ska gå...ska ju ner till GBG och klämma på Buggan så man kanske skulla passa in att boka in ett UL där? http://www.barnmorskegruppen.se/

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-02 22:16:20 följande:
    Lusse: Ja det gäller ju att vara ute i tid! =D Ja just ja du ville kika innan vad det är för kön på den lille. Känner din sambo likadant?
    För honom spelar det inte så stor roll....är väl mest jag som vill kunna relatera mer till pyret i min mage Som han så sött utryckte sig: "Whatever makes you happy, älskling"   Blir så glad vid tanken på att få starta en familj med honom....*ler*
    Thulan skrev 2007-05-02 22:35:43 följande:
    lusse: Åh vilka fina bebiskläder du har hittat. Ska du köpa? Blev sugen på att köpa en dress från redoute, såg att det var 25% rabatt där nu.
    Jag är riktigt sugen men får väl hejda mig....vill köpa en söt Cacharel-dress till en framtida tös...även fast jag hoppas på en pôjk
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-05-02 23:17:31 följande:
    Kikar in å säger gonatt bara! Sov gott!
    Natti natti

Så ni pratar efternamn nu? Ja vi klurar också på det....jag heter Salomonsson och sambon Jönsson. Not so nice. Så vi funderar på att göra ett eget efternamn
  • enlitenbitkaka
    Frila2 skrev 2007-05-03 00:03:09 följande:
    Vi tänker som sagt antagligen ta sambons mammas flicknamn istället för något av våra. Eventuellt har jag kvar mitt också men det tror jag inte. Ska ni göra ett helt nytt eller ta någoting från era släkter? 
    Nej vi vill göra ett helt nytt....kikar här inne: www.prv.se  

Nu har jag prexis lyckats klämma i mig lite frukost. Ska väl ta och göra mig respektabel och cykla iväg till skolan för att göra svenskaprov. Kommer gå åt h-vete...har knappt pluggat alls! Men bättre att göra om det sen än att inte göra alls...

Förresten? Har ni lyssnat på Paolo Nutinis album "These Streets" ??
  • enlitenbitkaka

Men!! Inte sova nu tjejer....!! Sambon öveträffade sig själv idag med att beställa hem min favoritmat, mina favoritblommor, mitt favoritvin osv. Och sen när vi sitter och äter frågar han "Vad är det för papper uppe på bohyllan?" Va, frågar jag. "ja uppe där, se efter..."
    Jag klive rupp på en stol och ser efter....och vad ligger där? Broshyrer på förlovningsringar!!! Med ett stooooort leende frågar han om jag vill förlova mig med honom. Klart jag vill!!!

• enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-05-03 23:17:40 följande:
    lusse! Va kul! Vad avundsjuk jag blir! Gratulerar till den kommande förlovningen.
    Hihi...tack!! Va tvungen att dela min glädje med "mina" tjejer!!
  • enlitenbitkaka

Tack tjejer! Ja vi är inte förlovade på "riktigt"...vi ska se ut ringar och sen blir det nog på midsommarafton! Han vill att vi ska planera själva grejen tillsammans.

Fi:
    Det låter som att du har ett väldigt roligt jobb, rätt?

Svar på tråden SYLTFISK