Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:13:28 följande:
    Lusse: Tack för tipset, ja jag har varit inne lite på city cross, den är ett starkt kort! Får se hur det blir! Man har ju gott om tid på sig att bestämma (tyvärr) :)Vad har du för planer för kvällen då?
    Ja, som synd är ja Men jag är ett planeringsfreak...vill ha allt fixat! Förstår inte folk som beställder vagnen i v. 31! (!!) *chockad* 

Har INGA planer alls *uttråkad* Du då Skrutt?
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:20:18 följande:
    Lusse: Visade sambon city crossen, han tyckte den var jättefin! Får ligga etta på min lista än så länge. Finns ju så otroligt många fina färger att välja på också!Åhh vill köpa nu!
    Ja, det enda är att den inte ha svängbart styre men å andra sidan så är det busenkelt att byta "sida" på själva sitsen...

Hörde med de kunniga i Bugaboo-tråden om hur mycket Buggan låter på kullersten och det verkar vara en del Vi som bor mitt inne i stan som till 80% består av Kullersten
  • enlitenbitkaka
    FiL81 skrev 2007-05-08 20:26:07 följande:
    har visst noll koll Undra om Emmaljunga är billigare här i Tyskland? Jamenar, tillverkaren är ju svensk.
    Ingen aning faktiskt....har bara sett massa polska sidor som säljer Emmaljunga.
  • enlitenbitkaka

Ja så jag klurar....vill ju ha en vagn med svängbara framhjul och andra vagnar med svängbara framhjul låter säkert inte mindre.
    Vad mysigt att umgås med sambon...min sitter med nosen i datorn och pratar med sina kompisar som han spelar med *suck*

Fi:
    Vilken bra tråd! Hmm hoppgunga och babygym verkar inte va populära *antecknar* Vi kommer ju vara studenter så en massa onödigt blir det nog inte vår del...inga blöjhinkar och sånt

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:42:24 följande:
    Lusse: Men emmaljungas city jet då? den påminner om buggan men har väl andra typ av hjul?
    Har hört att den ska va väldigt bred, klumpig och inte ett dugg smidigare än ex. City Cross.... Näpp, får väl helt enkelt prova alla vagnar när det blir dags. Men Emmaljunga med Citykorg i färgen Jungle Pink vore inte fel....
  • enlitenbitkaka
    FiL81 skrev 2007-05-08 20:49:45 följande:
    det här med vagnprovning - hur funkar det?Går man liksom in i en affär och frågar om man kan ta med sig vagnen ut på stan och "provköra" den. Då utan bebis... Eller får man bara testa inne i affären?
    Du klämmer och känner där inne, provar att fälla ihop och köra runt osv. med eller utan hjälp av expedit. PÅ de flesta ställen får man prova utanför butiken...men då precis utanför inte ta med den på promenad
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-05-08 20:51:55 följande:
    Nää jag vet, jungle pink är så fin. Gillar även jungle lime! Emmaljunga har ju släppt bilbarnstol nu också, som går att knäppa på vagnen, vore ju himla smidigt! Undra om den är bra. Skulle vilja se den i verkligheten, har bara sett på bild, dessutom i fel vinkel. Ja vi får provköra alla vagnar som går! =)
    Tycker faktiskt den barnstolen är ful *duckar* vi kommer köra med hyrt babyskydd den första tiden, sen blir det nog en sådan här: http://www.babytrader.eu/shop/images/Prx-Skydiver.jpg
    Yoyna skrev 2007-05-08 21:02:52 följande:
    Klart vi ska köpa alla tänkbara nödvändiga å onödvändiga prylar till våra bebbear, det är ju halva nöjet med att vara gravid! Minns när vi köpte skötväskan och fick en babybox med lite prylar med på köpet. Jag var sååå nöjd, satt och plockade med sakerna å packade i och ur väskan som en liten unge!
    Hej Yoyna! *vinkar* Allt bra med dig? Hihi, ser det framför mig......sitter på golvet, lyrisk som ett barn över alla facka och saker vad innehåller de där babyboxarna eg?
  • enlitenbitkaka
    FiL81 skrev 2007-05-08 20:58:42 följande:
    ok, tänkte väl ;)
    Jadå, don't worry Men du har ju världens guldläge som bor i Tyskland....nästan så man skull be dig kolla vad en Bugga kostar i butik där när det blir dags
  • enlitenbitkaka
    FiL81 skrev 2007-05-08 21:10:14 följande:
    ska kolla upp det så fort jag går förbi en bebisaffär!
    tycker jag du får göra! Runt 7000-7500:- kostar den på www.babytrader.eu
    Yoyna skrev 2007-05-08 21:12:07 följande:
    Med mig är allt fint! Totalt uttråkad bara....inte av er men av sambon *suck* Oooh vad spännande! Vill också ha en babybox
    Fröken85 skrev 2007-05-08 21:13:28 följande:
    Ta en vilokväll Fröken, så tar du ny friska tag imorgon! Många beställer väl runt v.18 är det va? Vid UL:et...men som nu så har ju de flesta som valt Emmaljunga problem då dem har semesterstängt en hel månad under sommaren och de flesta EL-vagnarna blir försenade.
Svar på tråden SYLTFISK